August 05, 2011

Hello, Hi..

Sorry sangat-sangat sebab dah lama giler tak update langsung blog ni and janji yang tinggal janji.. Huhuhu.. (Macam lah ramai sangat nak baca blog aku.. Hahahaa..)

Aku baru habis praktikal kat SKF, Nilai.. Baru malam semalam sampai rumah. And mungkin aku akan update selalu sebab kat rumah boleh dah online. Kalau kat Nilai, kena gi McD or sumwhere untuk online. Aku penat nak keluar malam. Balik kerja dah pukul 5:30pm, sampai rumah pun pukul 6pm kalau keluar awal.... Huhu..

So, blog ni mungkin akan hidup balik lah kot since aku dah balik Perak? ;P

Sangat banyak benda yang aku dah tangguh nak update kat sini and share dengan korang. Kemboja, praktikal, daily life, tauliah etc..

Ni betul-betul janji punya. Aku akan update semua tu ek walaupun dah kira lama jugak kan? Hihihi.. Tak senonoh betul! ;P

5 comments:

kuman komen (: