August 31, 2011

Selamat Hari Raya. (:

Hari ni dah hari raya kedua. Aku belum sempat lg nak update. Busy sangat. Biasalah.. Anak perempuan sorang kt rumah. Hehee...

Hari ni birthday adik bongsu kesayangan aku, Boy. Dah alang-alang raya,kitorang sambut birthday dia sekali. Kek home made aku buat... Haha... Nanti ada masa update pakai laptop aku upload gambar ek.

Malam MERDEKA malam tadi aku dengan adik-adik aku gi dataran Menara Condong. Boy celebrate dengan kawan-kawan fixie dia. Aku naik kereta dengan adik aku lagi satu, Sapiq. Then lepak je dengan kawan Sapiq dengan kawan Boy. After that karok smpai 2 stgh pagi.. Hehee.... Keluar adik beradik,mak aku pon tak bisinglah balik lambat pon... :P

Macam dah panjang gila plak aku tulis ni.. Nanti betul-betul ada masa aku upload gambar semua ek. Ni pon just update pakai phone je. Tak ada masa nak on laptop.

Okay-lah, aku nak kena siap-siap ni. Nak balik kampung dah ni.

Selamat Hari Raya ekk.... Maaf kepada semua yang kenal aku kalau aku ade buat salah.

Have a great Raya people! ^^

2 comments:

kuman komen (: