August 15, 2011

Cincin Dah Boleh Pakai Dah...

Malam ni tersangatlah bosan. Tadi ajak Ayu keluar gi expo kat Menara Condong tapi terlambat cakap plak. Ayu nak keluar plak dengan family dia.. Huhu... Aku kan selalu memang main terjah je. Kalau nak plan ni susah nak jadi. Hahahaa...

Kat rumah dah tak tahu nak buat apa. Then tetiba teringat cincin beli hari tu masa keluar dengan Bubu...

Cincin ni kalau kena cahaya dia shining tapi ni tak nampak mungkin sebab gambar malam..


Masa try nak beli tu memang ngam-ngam je kat jari aku. Bila dah beli longgar plak.. Hahaha... Cincin ni dah la bukan yang jenis boleh adjust kecik besar tu. So macam tak boleh nak buat apa plak. Pakai kat ibu jari pun longgar.

So tetiba aku terfikir nak lilit pakai riben. Cari kat kotak ajaib aku tak ada plak riben. Last-last aku lilit pakai benang bulu kambing kale biru. Hihii... Not bad.. (:


Bila pakai tak nampak pon sebab kat bahagian dalam. Kalau nampak pun anggap la fashion. Haha..


See.... It fits well now.. (:

4 comments:

kuman komen (: