August 12, 2011

It's Fun!!

Tadi lepas sahur rasa macam tak best plak nak tidur walaupun malam tadi tidur lambat (nampak sangat lepas sahur selalu tidur balik.. Hahahaa). Makan banyak kot.. Hahahaa.... Ni first time online lepas sahur. Selalu aku online kul 11pagi ke atas.... Dah online pagi-pagi, orang pun memang tak adalah nak ngadap laptop pagi-pagi buta kan... Hahahaa...

So aku saja gi Google Image nama aku, Nadia Yusoff... This is what I found out! Hahaa... Saja nak tengok gambar apa yang akan keluar. Dah taip nama sendiri, keluar gmbar sendiri la kan...


Kebanyakan gambar ni memang dari blog aku.. Ada jugak dari page kawan aku. Ishh.. Ishhhh... Sekarang ni senang je kan? Kalau nak cari orang tu punya gambar ke apa ke, taip je kat Google. Confirm keluar.. Bahaya pun ada gak sebenarnya....

Haaa.... Korang pun try-lah search kat Google Image nama korang. Tengok gambar apa yang keluar... Hihihi.... It's fun walaupun merepek!! ^^ Saja nak bagi korang happy-happy sikit... ;P

Selamat hari Jumaat! (:

3 comments:

  1. macam x privacy pun ada kan gambar kita pun senang nak di google..

    ReplyDelete
  2. Haa... Btol2... T'kejut gak tgk banyak macam ni gambar kua.. Huhu

    ReplyDelete
  3. nie dah xd keje laen r nie kn... hahahaha
    mybe sbab gmbr yg di tag serta gmbr yg gune acc kite kowt... hihihih

    ReplyDelete

kuman komen (: