August 26, 2011

Projek Sudah Bermula.

Aku baru lepas buat satu adunan untuk buat biskut raya esok. Dia kena simpan dalam peti sejuk semalaman. So, yang first step, DONE!


Lepas tu ada lagi step dia tapi berlaku kejadian yang tak diingini so terpaksa terlupakan diri untuk snap gambar. Hahahhaa... Alaaa... Tak penting pun kan.. ;P


Dah siap, gi hibernasi-kan dia dalam peti sejuk. Ekk??

Ni first time aku try nak buat biskut raya yang ni. Harap-harap menjadi sebab aku suka makan. Bila keluar dengan Bubu gi bakery, mesti aku beli ni kalau ada jual kat kedai tu..

Nak tau biskut apa? Hahaha... Tunggu nati dah siap, aku bagitahu. Kalau tak jadi pun aku bagitahu gak. Jangan risau. Hahahaaa.....

Tadi masa kitorang on the way balik rumah dari beli barang, aku mengantuk masa drive tu. Yelaa.. Malam tu aku tidur 8mlm-11mlm... Bangun, tak boleh tidur dah.... Lepas tu, tidur balik kul 5pg-8pg... Macam melayang je aku rasa masa drive. Dah la hujan sejuk-sejuk sedap tidur kan..

Lepas tu aku terpejam dalam 1 saat macam tu and bila bukak mata kereta dah menghala ke jalan sebelah... Ya Allah..... Seriau giler aku. Nasib baik kereta dari depan tu agak jauh jugak. Huhu.. Takut wehhhh.... Waaaa.... Giler laaa....

Masa sebelum beli barang tu, on the way amet adik aku kat asrama pun aku mengatuk dah. Ishhh... Ishh..... Memang bahayalah wey. Dalam 1 saat masa ko tak sedar tu, macam-macam boleh berlaku.

Oleh itu, hargailah masa anda.. (Erkk.. Macam tak ada kena mengena je.. Huhu)

Korang yang drive tu tak kiralah gi mana pun, hati-hatilah ek. Kalau mengantuk, tukarlah drive dengan orang sebelah. Kalau tak ada, korang berhentilah mana-mana rehat kejap.

Pesanan khidmat masyarakat dibawakan oleh Nadia Yusoff.

Mwahh!!

4 comments:

  1. alhmdlh selamat pergi & balik.. bahaya btol perjalanan qamoo..
    lain kali buat apa yg anda nasihatkan tu kay...
    btw cptlah buat kuih tu,xsabar nak tengok hasilnyaaaa... hehe
    once again,syukur qamoo selamat.. nak raya ni.. B-)

    ReplyDelete
  2. uhh alhamdullilah takde pape. lps ni hati hati ye dear :)

    ReplyDelete
  3. naddd!!!! betolkn blk timing tdo 2....eish3....bhaye tol r angah nh bwk kete ngantok2...

    ReplyDelete
  4. Ano: Huhuhuhu.. Insyaallah....

    Heere: Okay babe... (:

    Qiqi: Da btolkan da.... Tkot jd cemtu lg.. Huhuhu

    ReplyDelete

kuman komen (: