August 17, 2011

I Think I Can Be A Designer.

Perasan!!!!!! Hahahahaa.......

Adoii... Sakit pinggang ni haa.. Dok mengadap buat benda manik ni. Muda-muda dah sakit pinggang.. Ishhh... Ishh... Naik semester depan kena hari-hari exercise ni... Huhu..



Well, ni baju raya aku tapi aku tunjuk bahagian tangan je la sebab nak tunjuk manik ngan riben tu.. Hehehee.... Mula-mula masa mak aku nak buat baju ni, aku cakap aku nak tangan dia bawah tu ade belah and letak riben. Lepas tu, disebabkan baju ni plain, memang nampak kosong sangat.

So aku decide nak letak manik kat bahagian tangan tu dengan leher.. Kat leher tu tak siap lagi..

Aku suka sangat baju ni sebab Bubu bagi. ^^ Lepas tu suka sangat jugak sebab kat bahu dia ada puff. Saje mintak mak aku buat macam tu. Macam baju orang dulu-dulu.. Bahu ada puff and hujung tangan tu kecik.. Hihii...

Raya ni baju aku ada 4 pasang, sama macam tahun-tahun lepas. 2 baju aku buat style ade puff ni.. Mungkin lain dari yang lain.. (: Nanti aku dah siapkan manik kat leher tu, aku amet gambar 1 baju ni ek. Nanti korang boleh tengok puff kat bahu tu... (:

Selamat bersahur nanti pagi! ^^

3 comments:

  1. lawa n menarik.. pandah jahit ea
    hehe
    nie mesti beraya sakan nanti nie.. hihi ^^

    semoga b'bahagia ngan BUBU awak :-)

    ReplyDelete
  2. pandai jahit manik yee cik adik...pasnie siLa edit baju kosong sayee puLak =)

    ReplyDelete
  3. Ano: Xde la sakan mana... Pompuan dengan baju raya die je laaa....

    Cik Gojes: Hahahaa.... Edit ekk... Nati ko bagi ko punya baju plain, pas2 nati aku edit kat protoscape... Hihihi.. ;P

    ReplyDelete

kuman komen (: