August 13, 2011

Korang Ada Bakat Men-design Yang Terpendam?




Luahkan sekarang!!!!!!!

Dengan meluahkan bakat korang tu berkemungkinan besar korang akan dapat minum Nescafe free!! Eh! Bukan-bukan... ;P Korang akan berpeluang untuk menang RM10 000 weh!!! Siapa taknak kan??

Waaaa.... Aku nak share dengan korang ni. Jomlah join. Lepas tu kalau korang menang, boleh belanja aku air Nescafe tin tu yang best tu... ^^ Aku suka minum Nescafe dalam tin tu sebab tin dia best.. Slim tinggi je. Bila minum dengan harapan dapat jadi slim kurus tinggi macam tin Nescafe tu... Hihihi....

Aku bagi direct link je... Korang gi kat SINI.. Lepas tu boleh start design corak tin Nescafe tu.. (:



Selain menang grand prize RM10 000 tu, design korang akan di-print kat tin Nescafe tu dan dipasarkan ke seluruh tempat-tempat yang menjual Nescafe.. Boleh jadi artis kejap ko nyahhh.... ;P

Tapi korang kena ada 1 tin Nescafe, tak kisahlah latte ke perisa apa ke sebab nanti bila nak view, korang kena buat ni:



Alaaa... Tak susah pun... Nanti lepas buat, share dengan aku ek.. (: Lagi-lagi kalau korang menang, lagilah kena share dengan aku.. Hihihihi.....

Gi sini,

1 comment:

  1. mcm best je... tp tulh.... bab2 mcm nie kurg kreatif skit r... hahahaha

    ReplyDelete

kuman komen (: