August 13, 2011

Wordless Wednesday.

Walaupun hari ni bukan hari Rabu, aku peduli hape! Hahahaa.... Taklah. Korang jangan marah plak. Aku sebenarnya tertanya-tanya apa Wordless Wednesday ni sebenarnye sebab bila tang hari Rabu je, kang bersepah kat dashboard aku tajuk Wordless Wednesday...

Aku memang rasa macam pelik la. Menatang ape Wordless Wednesday ni. Lantak koranglah nak cakap aku nk jakun ke ape ke sebab aku memang dah lama tak online since cuti semester bulan 5 hari tu. Ye la kan.. Start je cuti, aku gi Kemboja. Lepas balik dari Kemboja, terus start praktikal. Masa praktikal memang susah beno ler aku nak online sebab rumah sewa aku duduk tu tak ada wifi. Nak g McD malam malas, penat balik kerja.. Huhu...

Ni dah habis praktikal, dah balik Perak, barulah 24jam sukati aku boleh nak online. Hahahaha....

Okay-okay. Panjang beno intro nyee... Dari aku start online tadi, aku ber-blogwalking ke blog-blog yang tak pernah aku baca sebelum ni. And macam mana entah aku boleh sampai kat blog Nisa Kay.

Seronok baca entri dia.. Hehee... Muka dia macam kawan aku sikit, Kak Faren. (:

Tu Kak Faren yang pakai baju kuning.. Lebih kurang muka dia dengan Nisa Kay. (:

Aku bukak lah older post Nisa Kay ni.. Belakang.. Belakang lagi.. Sampailah kat satu entri Wordless Wednesday. Kat situ dia ada bagi link apa tu Wordless Wednesday sebenarnya.

So barulah aku paham and terjawablah kemusykilan aku selama ni. Hahahaa.... Ketinggalan betul! ;P

Tunggu Rabu minggu depan, nanti aku akan post gak 1 entri Wordless Wednesday... (Nak jugak tuh! Hihi)

3 comments:

  1. dah Lama tau ade WW nie tapi tak penah puLak nak join...huhuhuh~

    ReplyDelete
  2. Jom kite wat same2 jom Cik Gojes!!! ^^

    ReplyDelete
  3. hehehe.. ape tue??
    eh.. dah lawa ea blog skang... tp mcm pelik lorhhhhh... ;)
    nway cun n suke tgok pica the boss tue.. hahahaha

    ReplyDelete

kuman komen (: