August 10, 2011

I'm Happy When...

Kadang-kadang aku terasa hidup aku stress je. Kalau time dekat U, stress sangat bila aku tak dapat siapkan assignment pada waktu yang lecturer dah tetapkan. Padahal bukan banyak sangat pon kadang-kadang. Suka tangguh.. Nantilah buat... Kejap lagilah... Sampai esoknya nak hantar, barulah kelam kabut.

Life as a student sepatutnya happy.. Happy dengan kawan, dengan kehidupan universiti.. Tapi aku banyak benda yang aku nak buat kat U tak dapat. Contoh macam aku nak main balik netball, tak dapat sebab aku tak ada sorang pun member yang minat benda macam ni. Dari sekolah rendah sampai menengah aku aktif main netball tapi masuk U aku tak tahu macam mana nak join.

Lagi, aku nak aktif balik menari macam kat sekolah, pun tak kesampaian jugak. The problem is I don't know how to start. Entahlah... Bila gi event kat U, kadang-kadang rasa macam terkilan, kecewa pun ada jugak..

But luckily me, aku join Suksis. So setiap hari Sabtu adalah jugak aktiviti yang aku buat. Setiap cuti semester pun kitorang ada aktiviti. Gi camping, latihan menembak, latihan renang etc... Okaylah jugak..

Tapi aku nak buat lebih lagi.. Mungkin nati akan sampai jugak masanya untuk aku aktif balik dengan semua tu...

Bila aku stress, dengan benda-benda macam ni lah boleh buat aku rileks, boleh buat aku happy.. Aku nak sangat aktif balik. Online ngadap laptop buat aku bosan giler.. Macam dah tak ada benda lain nak buat.. Husshhh....

Happy bila,


Beli barang dapur sama-sama. (:


Penat lepas konsert kat JB.



Tangkap gambar dengan telur??



Segar lepas main futsal.



Spending time with her.



Oh, paparazi!!



Touch by the nature.


Hang out with new friends.



Green.



Dia ada bersama.



Gig with new friends yang satu kepala.



Of coz MAKAN!!



Having great time together dulu..


Main hujan sampai kena kejar dengan guard kolej. Priiittttt (wisel)!! ;P


3 comments:

  1. ad mse n ad rezeki dptlh aktif tue...
    org kata,jgn segan2 nk join.. biarlh xd kawan.. nt lama2 dptlh kawan tu... hihihi ^^

    ReplyDelete
  2. angah...mmg gyler2 kepalenye...hehehe

    ReplyDelete
  3. Qiqi: Hehehee... Dulu sume tu... Hope sem dpn I can be lg gler... ;P

    ReplyDelete

kuman komen (: