August 18, 2010

Taknak Tak Makan Boleh Tak?

Lapar!!!!!!!!!!!!! Huhuuu... Aku betul-betul tengah lapar ni. Plus otak pun tengah serabut kan. Memang la terasa lapar. Orang pun bley telan ni. Huwaarrgghhhhh!!!!! Aku ABC, so xpose lah ari ni! Heheee... Tapi betul la selama ni apa yang aku fikir, kalau kita puasa, kita niat.. So kita takkan rasa lapar time puasa. Tapi, bila bulan puasa atau bulan-bulan biasa lah kan, kita tak makan, memang perut asek nak berbunyik je kn. Huhuu... Tu laa.. Allah da bagi kesenangan dah kat kita nak berpuasa. Tak tau lah orang-orang yang tak puasa tu apa nak jadi. Huhuu...

Hah!! Dah bulan puasa ni takkan aku nak gi beli makanan kat luar plak kan?? So solution-nya, makan la biskut! Hehehee.. Biskut ni comel! Dibelikan oleh Inche Kesayangan. Hehehee....


Ni haa kotak dia.. Comel kan?? (:



Ni lapisan kedua. Hahaaa...



Inilah biskut choco chips saya!!!!!!!!!!!!!! :DD


Pssstttt... Orang puasa jangan terliur tawh!! ^^'

4 comments:

  1. hehhe.....cedap kan yggg mam ni..hehheh..lapOOO

    ReplyDelete
  2. comelnya kotak.. rasa cam nak makan kotaknya sekali je :p

    ReplyDelete
  3. @Mr Noble hahahaa..sedap jgk kot kotaknye...nak ke??? :P

    ReplyDelete

kuman komen (: