August 12, 2010

Kalaulah boleh jadi RM..


Huh!!! Tengok tuh... 4831???? Penuhnya inbox aku. Tak pernah penuh camni tawh! Waaaa... Siapa nak tolong delete? Angkat tangan!!! Aku bagi upah!!! Hehehee.... Malasssssss ni... Huuu.. Cuba korang tengok. Inbox aku penuh dengan message notification daripada Facebook. Huh! Sengal! Boleh tak kalau aku taknak Encik Facebook ni hantar notification message kat aku? Ada tak siapa-siapa yang tau macam mana nak buat ni?? Tak sukalahh.. Asyik nak kena delete je bila bukak email. Ingat aku xde kerja lain ke aku nak buat?? Huhuu...

Kalaulah 4381 tu boleh jadi RM.. Wahhhh... Kaye lerr teman!!!! ;D

2 comments:

  1. ajenye kaye pn...bjoli sakan la kome yek...(sib bek xboleh)ha3~~

    ReplyDelete
  2. @~~wawadaboomiya~~ hihihi...xnk berjoli..nk amet lesen..huhuhuhu....

    ReplyDelete

kuman komen (: