August 06, 2010

Kerja Pembersihan Loji Bersama.

Ari ni kelas aku start pukul 10 pagi and habis pukul 12 tengah hari. Tadi sampai rumah je aku tengok ada 2 makhluk tengah dok mengeluarkan barang dari peti ais kitorang. Pelik laa aku kan.. Rupa-rupanya peti ais kitorang dah diserang dengan ULAT!!!!!!!!!!!!!!! Huhuhuu.... Apalah ulat ni.. Gi la tempah lain nak duduk.. Peti ais kitorang tu tak sejuk macam peti ais. Seminggu sekali kena tutup 24jam.. Huhu.. Apparaaaaa..... So aku pon pergi la tukar baju and memulakan kerja-kerja pembersihan ulat.


Ini je barang dari dalam peti ais yang selamat. :(



Korang nampak tak macam ada bintik-bintik kat dalam peti ais tu? Tu lah ulat yang dah mati. Nasib baik da mati, kalau tak, pengsan kitorang nak menghalau mereka tu.. Huhuu..



Ni haa nyah-nyah gilo yang wat kerja-kerja pembersihan loji..eh!! Pembersihan peti ais...hihi...



Aku sebagai tukang ambil gambar. Tu sebab aku tak ada dalam ni. Bukan sebab aku dok goyang kaki tawh!!!


Haaa..... Bila dah bertungkus-lumus membersihkan peti panas tu, aku pon bagi lah peti tu wangi-wangi sebab nak hilangkan bau busuk dia.. Bagi wangi pakai air freshner (ceni ke eja dia??), LAMPE BERGER.. Produk yang sangat bagus untuk udara and diri kita jugak sebab dia ada macam-macam jenis oil..Untuk migrain, sakit kepala etc.. Siapa yang berminat boleh contact aku ekk.. (Sempat lagi nak berbisnes kat sini..hihi)



Yang colour purple atas kerusi tu la LAMPE BERGER. :)

2 comments:

kuman komen (: