August 26, 2010

Gila!

Tadi aku dengan Azza + Along keluar gi bazar. Tapi memang hari yang menakutkan and membengangkan betul! Traffic kat Parit Raja ni memang teruk hantu betul! Orangnya pun sama! Warrgghhhh!!!!!! Geram aku! Diorang ni takda manners la kat jalan raya. Macam mana lah nak kurangkan accident kat sini. Accident da lah yang terus kiok punya. Hoish! Takut aku. Kata kat sini kawasan kampung, orang-orangnya penuh berhemah, jaga masyarakat lah apalah.. Tapi tengoklah macam tadi! Aku tak paham betul. Tak sabar. Kalau orang kat sini sendiri pun bawak kenderaan macam tu, dah tu orang luar nak jadikan siapa contoh?


Ni kat traffic light Parit raja.




Ni kat kawasan kedai-kedai dekat dengan traffic light.




Aku mintak maaflah kalau ada orang dari Parit Raja yang baca ni. Aku memang cakap dari apa yang aku perhatikan. Mungkin bukan semua macam tu tapi orang yang memang teruk ni, tolonglah ubah demi keselamatan orang-orang lain kat jalan raya tu. Sekian.



No comments:

Post a Comment

kuman komen (: