August 28, 2010

7eleven.

Hello people! (:

Aku tak tahu kenapa aku tiba-tiba rajin sangat nak update blog ni haa.. Tapi takpelah.. Korang pon baca je lah ek benda yang aku bebel nehh.. Tadi kan aku g buka puasa dengan Inche Kesayangan. Kitorang g Kluang. Jalan-jalan kejap dekat Kluang Mall and then Inche Kesayangan bawak aku g bazar depan Kluang Mall tu. Dari hari tu dia dok cakap nak bawak aku gi bazar situ. Dia kata best and besar. So tadi aku dah g. Memang besar lah jugak..

Kitorang just beli air honey dew dengan chicken wings. Yang aku terkejutnya, chicken wing tuh harga dia seketul RM1 je weh!! Memang terkejut monyet lah aku! Huhu.. Apsal murah sangat? Besar kot kepak tuh.. Huhu...

Jam dah pun kul 7. So kena cari tempat makan sepantas mungkin. Kitorang g Radix Fried Chicken (RFC). Aku masuk-masuk je, terasa macam kabur. Rupa-rupanya asap dari dapur. Aduhaii.... KFC tak macam tu pon.. McD tak macam tu pon.. Macam mana asap boleh ada. Suasana dia pon macam suram jugak lah tapi orang agak ramai lah sebab memang dah nak buka puasa kan. Mula-mula beratur, tapi takdalah panjang sangat. Dah dekat nak sampai kaunter tu kitorang pusing belakang and tengok meja semua full. Cehh!!! Baik aku gi cop tempat dulu tadi! Tak apalah. Takda rezeki nak makan kat situ kot.

Then terus naik kereta and menuju ke 7e sebab nak beli mineral.


Sampai je kt depan tu, dah masuk waktu berbuka dah pun. Waaaa... Terpaksa lah kitorang berbuka dalam kereta. Inche Kesayangan baca doa buka puasa. (: Kitorang pun berbuka lah dengan chicken wings and air yang dibeli kat bazar tadi. Sedih je tapi macam best jugak. Hahahaa.... Buka dalam kereta depan 7e.. Hahahaaa...


Ni haa ayamnya.. ^^ Beso kan??

Muka selebet. Memang penat sangat kot hari ni.. Huhuhu...


Inche Kesayangan suruh letak gambar ni.....


Saja nak dengki aku kan? Dia nampak lebih.. Tak kira!! Aku nak jugak!!


Hehehhee.... ^^ Jemput makan ayam!

6 comments:

kuman komen (: