August 28, 2010

Siapa Yang Tak Suka Barang FREE Angkat Tangan!

Hari ni adalah hari yang bosan sebab aku tak tau nak buat apa. Dari bangun tidur sampai lah tengah hari aku ngadap lappy dan meng-online. Huhuh... Lepas tu kemas-kemas bilik kejap. Lepas tu kan.. Azza ajak keluar!!! Hehehe... Best! Kitorang gi BP Mall je. Azza nak belikan abang dia biskut Arowana untuk abang dia. Baiknya adik ni... Hahahaa... Ramai jugaklah kereta kat BPmol tu tapi bila masuk dalam orangnya tak seramai kereta kat tempat parking. Pelik binti Ajaib.

Kat Bpmol hari ni ada Libresse punya promotion. Dia just suruh isi borang and lepas tu dia bagi pack Libresse for FREE!! :DD Suka lah aku dengan Azza! Hahahaa...



1 borang untuk 1 pack tapi Azza sangat pandai. Dia suruh kitorang gi letak yang dah dapat ni kat dalam kereta. Lepas tu gi situ balik. Hahahaa.. Tapi 2nd time tu kitorang gi terus kat lori dia. Siap boleh main game lagi. Kitorang buat ujian personaliti.


Azza bersama pad Libresse. :P


Ni kitorang tengah buat ujian personaliti. Just jawab soalan kat dalam laptop tu je. Azza sesuai untuk jadi CEO and aku kerja Artistic. Hahahaa.....




Dah penat buat kerja yang macam takda kerja ni. kitorang pun amet keputusan nak balik. Sebab lepas ni aku nak keluar dengan Inche Kesayangan plak. Buka puasa bersama. Yeahhh!! :DD


Hamek ko! Gambo terbalik! Lantaklah.. Malas aku nak upload lain. Hahaha...


Selamat berbuka puasa semua.... Tata!! ^^

No comments:

Post a Comment

kuman komen (: