August 22, 2010

Public-Private.

Sekarang ni aku macam takde gambar nak letak. Sekarang ni emosi aku tak stabil. Aku macam bercelaru. Kenapa entah. Semua ni jadi tiba-tiba. Aku sedih, geram, bengang. Semua ni aku rasa dalam satu masa. And even sekarang ni pon aku rasa macam nak nangis. Hmm.... :( Aku terfikir. Aku ni betul ke tak betul. Aku penatlah nak menghadap semua ni. Terasa macam nak lari dari semua orang. I need to be alone for sometimes. Hurm...

(Removed)

Back to the story. I got to know some people who are already be my friends for month (I thought). And I'm happy with them. Diorang sangat cepat get along dengan siapa-siapa. I love the way they appreciate their friendship. From primary school until now, together. What a sweet thing. (: Tapi ada satu benda yang betul-betul buat aku serabut. And aku selalu sedih pasal benda ni. I know it is wrong for me. But sometimes I want it to be right. Arghhh!! Woi lah! Bengong aku ni! Huhuu..

Sekarang aku dah private-kan blog ni. Certain people je yang boleh baca sebab aku taknak orang ambil tahu lebih-lebih pasal aku and saja nak cari pasal. Hmm... (Removed) I won't. So now I just can look (removed), and talk as usual. What a crazy me.

2 comments:

  1. ygg..cinta xsemestinya kena bersatu kan.. erm..myb u just fall down to wrong people..but ist ok..its normal yggg.... dun be sad k... be happy.. im here always babe..

    ReplyDelete
  2. @chenta hehehee...tiru ayat aku....:P tp btol...i still hv u.. :)

    ReplyDelete

kuman komen (: