October 16, 2011

Weekend.

Dah lama rasa tak menaip. Blog ni aku buat memang untuk share apa yang aku suka, pengalaman aku and macam-macam lagi tapi sekarang bila aku bukak je dashboard, aku tak tahu nak tulis pasal apa. End up aku just baca blog-blog yang aku memang follow.

Sabtu ahad ni aku memang tak ada cuti sebab ada finishing school. Aku tak tahu kat universiti lain ada ke tak tapi bagi aku program ni sangat-sangat penting untuk fresh graduate. Diorang ajar macam mana nak get ready untuk interview nanti. Apa yang boleh, apa yang tak boleh. Apa yang patut buat, apa yang tak patut. Dressing macam mana. 

Tak kisahlah ko ni cantik ke hensem ke, kalau dress code untuk interview pun korang tak tahu and tak reti, susah jugak. Tapi rupa tu mungkin bonuslah untuk sesetengah orang. 

Enough talking about finishing school. Dah habis dah pun tadi. Lega je rasa. Hehehee... Ni aku nak bersiap pulak untuk dinner Kor Suksis malam ni sempena pentauliahan kitorang hari tu. Memang akan ada dinner untuk super senior yang dah tamat latihan dalam Kor Suksis. 

Makan!! Makan!! ;P

Dah lama tak photoshoot, Jumaat lepas Nabil ajak photoshoot. Agak kekok jugaklah. Hahahaa... Bukan reti pose sangat pun. Nabil kata aku ni bahan eksperimen dia. Haha.. Tak kisahlah tu. 

Okay guys, aku nak kena siap-siap ni. Nanti rajin aku update gambar. Hahaha....

Nah ni bagi satu je. (: 


Photo and edit by Paan. (:

Bye! 

2 comments:

kuman komen (: