October 11, 2011

Dah Cuba Sekali Terus Gian!


Sekarang aku macam asyik nak benda ni je. Hahaa.. Sangat-sangat suka makan takoyaki sekarang. Epul dengan Kikin yang rajin melayan kalau aku nak makan bola-bola ni. Setakat ni yang paling aku suka dekat City Square JB. Sedap woo kakak tu buat. Nyumm!! Terliur!

Kat BP Mall pun ada jugak. Ada kat sebelah kedai Shihlin tu. Aku tak ingat plak apa nama kedai tu. Kat Summit BP pun ada tapi CS JB punya takoyaki terbaik! ^^

Bila nak gi JB lagi ni... Hehehehee..

By the way, saja nak update pasal preparation untuk dinner tu. Dress dah beli tapi aku tak dapat color putih. Aku beli color lain. Sekarang ni tengah fikir nak match dengan apa-apa yang color putih supaya tak lari tema. (:

3 comments:

  1. terliur plak tgok gambar... hahaha
    tp ape sbnrnye isi makanan tu??
    share skit.. :)

    ReplyDelete
  2. ak pun sangat suka TAKO ni..i like :) yesssss..nyam2....

    ReplyDelete

kuman komen (: