October 05, 2011

Dinner.

Punyalah tak sabar weh nak ber-dinner dengan course-mates aku ni. Hehehee.. Yelah kan, dah last semester kot. Lepas ni peluang nak jumpa lagi tu agak nipislah and mungkin tak berjumpa langsung. Waaaa, sedih-sedih!

Insyaallah kitorang punya dinner 20 Oktober ni. Tema adalah Fairy Tales (putih). Yang bestnya kitorang buat kat Pinetree Hotel yang mana setahu aku tak ada lagi budak-budak UTHM buat dinner kat situ. Selalu buat dekat Caterina Hotel sebelum Pinetree Hotel ni wujud kat BP. Hehee.. Dah tengok dah view hotel ni and memang cantik gilos.

Yang bestnya lagi, dinner ni kitorang tak payah sibuk-sibuk nak arrange aktiviti bagai. Event Management UTHM yang setelkan semua. Kitorang just bayar duit je, RM40 sorang. Dari MC, aktiviti, hiasan, makanan semua diorang yang setelkan. Budak-budak Chinese pulak request nak dance. Bestnya! ^^

Bab-bab photographer pulak kitorang tak payah nak cari jauh-jauh sebab kelas sendiri memang dah ada budak photographer. Hehe..

Harap sangat dinner ni akan jadi aktiviti yang memang akan tinggalkan seribu satu kenangan buat kitorang.

Bab baju aku pulak, aku tak setelkan lagi pun cuma dah imagine lah kan nak pakai macam mana nanti. And rambut aku ingat nak buat macam ni. (:

Waterfall bridal.

Aku rasa sesuai dengan tema. Korang rasa? 2 minggu lagi wehhh! Yeaayyyyyyy!!!

1 comment:

  1. pakai pape pon dah cantik.. :)
    ikut gerak hati k...
    have nice dinner k...

    ReplyDelete

kuman komen (: