October 28, 2011

Glory of The Night, Dinner 4BPB.

Aku sebenarnya tak dapat lagi semua gambar. Ni gambar dari Kikin and aku rembat kat fb budak-budak kos aku. Hehee.. Si kiranya aku buat part 1 dengan part 2 lah ek. 

20 Oktober 2011, jam 830 malam, kitorang berkumpul dulu kat induk. Tak ingat ada berapa kereta tapi kitorang konvoi ke Pinetree Hotel BP. Hujan masa tu.. Kesian kitorang. Hehehee..

Sampai kat hotel, kitorang kena daftar nama dulu sebelum masuk and dapat door gift. (: Sebelum ni aku ada bagitahu kan kitorang punya dinner ni diuruskan oleh Event Mangement UTHM. Okaylah jugak cuma aktiviti dia tak best sangat.

Yang kitorang rasa best pun sebab banyak amet gambar. Hihihihi... ;P

Korang layanlah gambar ni semua okay. Tapi aku tak letak ikut turutan sangat. Malas aku nak susun. Nahhhh.. (:

Min dengan Kak Muna.

Girls of 4BPB. (:






The boys with Puan Rohaizan.



Prince of the night.

Rasid and Suhairul.

Wana - Anip.


Farah and Syu.



Anak Puan Rohaizan. Comel gila kan? Korea wehh muka dia. Hehe




Diorang kena menari chicken dance. Hihi

The photographers. 

Merepek je budak-budak ni..


Chinese guy yang hot-hot. ;P


Ai Thing, Mee Sun, Yin Feng, Ping Ping. Diorang ni bestfriend and yang best lagi, semua dapat anugerah dekan. Pandai kan? (:



Kak Muna, Kak Zati, Kak Nurul.





Kamariah and Philip.

Dato - Datin, Puan Sri - Tan Sri. ;P


Princess of the night.

Shasha, Kjune, Summy.


Chicken dance.




Faiz, Rasid, Suhairul, Rozio, Zarul, Min, Anip.





Kak Sab and Kim Hao.

Entrance. (:









Suka tengok gambar ni. Sweet gila. :D


Prince and Princess. (:




Setia dengan heels-5-inch ku. (: Sama color dengan carpet. Hahahaa



Bakal jutawan. ;P











Okay, habis dah part 1. Sebenarnya kitorang punya tema ni Fairytale White tapi ramai gak tak ikut tema. Hahahaa.. Aku yang AJK ni kononnya pun pakai color hitam. ;P Tapi ada putih tu, okay la kan. Kan? Hahahaa... Untuk akhiri entri ni, aku bagi korang tengok gambar orang feeling-feeling artis. Hahahahaa....




































Hahahhaaa.... Harapan lerrrr.... Good night. ^^

No comments:

Post a Comment

kuman komen (: