October 28, 2011

Jom Gi Bikini Bottom Makan Craby Patty Spogebob.

Siapa yang ada facebook aku memang tau lah sekarang aku memang bosan gila tahap apa entah. Aku bila tak ada benda nak buat, lepas tu tak tahu nak buat apa, memang macam tu lah jadinya. Ishhh, apa nak jadi entah. Sekarang tengah ber-mood nak update.

Aku dengan Kikin suka try makan kat tempat-tempat yang kitorang tak pernah masuk sebelum ni. 3 minggu lepas kitorang gi makan dekat area Bukit Soga. Nama restoran tu Juz Waffle. Best gilaaaaa!! Aku rasa macam tu je tempat yang aku gi, menu dia terlampau banyak sampai kitorang tak tahu nak pilih nak makan apa. Hahahaaa....

And makanan dia pun sedap. Harga standard, berpatutan. (: Kikin dah update dah pasal tu kat blog dia. Aku malas nak menaip lagi. Hahaa.. Ni link.

Minggu ni kitorang try pulak makan dekat restoran Sister's Briyani dekat Pura Kencana. Kat situ menu dia tak banyak sangat. Lagipun kedai tu baru bukak. Tapi yang penting, makanan dia pun sedap. ;P Aku ni kalau bab makan-makan memang suka benor. Hehehee.

Aki gi berdua je dengan Kikin. Kikin order Grilled Chicken Chop dengan air Pineapple Juice. Aku order Craby Patty dengan Bandung Soda. Chicken chop Kikin tu macam biasa je lah. Ada ayam, salad and fries. Tapi sos black pepper dia best!

Aku ingat kat katun Spogebob je ada Craby Patty. Hahahahaaa.. Kalau korang nak makan yang ni, kena biarkan perut tu betul-betul kosong sebab aku nak habiskan Craby Patty dia punyalah lama. Kenyang woiiii!



Craby Patty.

Nyum! Nyummmm!!

Dekat burger tu ada roti-telur-daging-cheese-daging-sayur-roti. Terbaik wa cakap lu! Over plak ko. Lantaklah. Kalau korang rasa macam dah bosan, lepas tu lapar, gi la try makan dekat situ. Yang aku makan ni RM5 je kot kalau aku tak silap. Kalau korang tak makan daging, boleh mintak tukar ayam.

Okay-lah korang. Aku pulak lapar tengok makanan ni. Nanti kalau korang nak gi sana, ajak aku ek. Lepas tu belanja sekali. Wahahaaahaa..

Babai!

3 comments:

kuman komen (: