October 23, 2011

Sempena Konvo Student UTHM.

Aku janji nak update pasal dinner tapi aku nak tunggu dapat semua gambar dari semua photographer baru aku update. Kalau gambar sikit tak best la kan? Lagipun bukan semua ada facebook aku. Hehehee.. ;P

Kalau tak silap aku, lagi seminggu dah nak konvo. Ni untuk student yang dah habis lah kan. Aku sekarang final year, semester akhir. Tak sabar weh nak kerja. Along dah dapat kerja best kot dia. Tempat yang aku dulu nak sangat praktikal kat situ, Kenchana Petroleum.

Okay, untuk student UTHM yang nak konvo dah lagi seminggu ni, korang mestilah nak ambil gambar kenangan kan? Ni aku nak promote pakej yang bermula dari RM50 sahaja. Kepada korang yang dah nak konvo, cepat-cepatlah booking untuk dapat diskaun 10% dari photographer-photographer hebat ni. (:




Konvo mungkin sekali seumur hidup untuk siapa yang lepas ni nak  kerja terus kan? Mana tahu.. (: So, apa korang tunggu lagi. Book-lah awal untuk dapat diskaun best! Korang boleh contact number kat dalam gambar atas tu untuk bincang harga. (:

Azlina: 013-7220540
Zack: 012-5676150

Yang paling best, korang boleh dapat gambar, dapat jugak duit. Ceh, macam nak promote MLM pulak kan? Hahaa, bukan-bukan! Macam ni, kalau korang rekemen kitorang punya pakej ni kat kawan-kawan korang yang lain, korang pun dapat komisen jugak.^^

Untuk sorang yang direkemen tu datang kat booth kitorang, korang dapat cash RM5. Darab dengan 5 orang member, dah RM25. Siapa nak bagi cash free macam tu je kan? (:

So, bawaklah kawan ramai-ramai datang booth kitorang masa konvo nanti. Nak lagi senang, contact je number kat atas tu. Nanti, cakap kat member tu, bagitahu yang korang rekemen ek. (:

Lagi satu, untuk student UTHM yang tak ada transport nak gi jalan-jalan, boleh sewa kereta dengan harga berpatutan. Boleh contact number ni,

Zack: 012-5676150

Ada kereta Wira dengan Kancil. Dua-dua kereta auto. Senangkan? (:

Okaylah, hari Ahad hari untuk berehat. Babai! (:

Update: Yang cash RM5 tu, aku nak buat pembetulan. Siapa yang konvo, bawak member datang atas nama dia, dia dapat potongan pakej RM5 untuk sorang yang dia rekemen. Ada je kes di mana korang boleh dapat amet pakej free. Hahahahaaa.... Bayangkanlah, kalau dah bawak member 2 orang, pakej RM60 korang bayar RM50 je. (:

1 comment:

kuman komen (: