January 26, 2011

Ketepungan Dan Keminyakan Semua Orang.

Ok tak buat tajuk macam tu? Hihihi...

Hari hujan, seronok tidur ni. ;P Tapi sekarang mood tengah ada untuk meng-update pasal birthday Along 25 Januari hari tu. Tapi nak cerita dulu pasal kegagalan aku punya test. :(


Pagi hari Rabu lepas aku gi amet Ujian Komputer KPP tu. Alaaaaa, ujian komputer lesen tu haa.. Part 1, markah penuh. Part 2, betul semua. Part 3, hamik ko!! GAGAL terus! Huhu... Emo betul lah!! Macam manalah boleh fail. Malas betul aku nak amet lagi sekali. Ni aku dah macam tak ada semangat betul nak amet lesen. Isk laaa..

Dah tu jalan balik dengan muka penuh tension. Aku pun tak tahu kenapa aku jadi tension sangat ni. Nak gi kelas pun dah tak ada mood. Huhu.. Biarlah!! Malas nak fikir dah.. :(

Haaa, Along punya birthday jatuh pada tanggal 25 Januari. Aku dengan semangatnya telah merancang untuk menyambut hari jadi Along. (Gapo ayat skema neh???) Kek Black Forest Secret Recipe telah ditempah sehari sebelum birthday Along. Tapi gambar keknya tak ada. Aku lupa nak amet gambar kek. Waaaaaa.... Ni baru teringat rupa-rupanya gambar kek tak ada. Huhu..

Ni kitorang celebrated birthday Qiqi sekali. Mereka-mereka yang join, Azza, Shasha, Syak, Mady, Tqah, John, Acap, Kong, Lan, Adib, Rebond, Ayie.... Thanks sangat sebab join ek... :)




Birthday girls, Qiqi dan Along. :)



With girlfriends. ;)




Cian Qiqi.. Heheheh.... Ni baru intro-intro je.. ;P


Mady buat muka jahat nak pekena Along. Hahhaaa...


Part yang paling best time birthday celebration ialah apabila kita dapat mengenakan orang-orang yang disambut itu!! Hahahaha!!! Tapi semalam semua kena. Si budak kecik yang jahat lagi senget, Ayie memang macam kerang busuk punya orang. Kurang asam giler budak nehhh.... Teruk kot Along dengan Qiqi kena.. Hihihi.. Tapi aku pun jadi mangsa terawal kena siram dengan minyak ayam goreng oleh Ayie Si Budak Jahat Toet Udang Punya Budak.. Uhuk! Habis rambut bau ayam goreng!

Otak budak laki ni memang pelik dan jahat kalau bab-bab nak pekena orang ni lagi-lagi Ayie. Sebelum kitorang gerak gi kedi makan Puan Rezeki, diorang sibuk-sibuk nak bawak bahan-bahan nak pekena orang. Ayie bawak nasik basi dengan minyak goreng-goreng yang dah guna tu. Adib bawak gris motor satu tong. (Ayat nak metafora lebih.. Haha) Lan bawak 1 kotak cengkerik yang kitorang beli petang tu. Aku telur sebijik je. (Betapa baiknya aku. Hahaha..) Mady dengan Syak bawak telur dengan tepung.

Lepas dah makan-makan kek semua, nak baliklah konon-kononya. Harapan la wehhh.... Memang terbaik punya malam tu. Hahaha... Along sampai menangis cengkerik melekat-lekat kat badan dengan kepala dia. Hahaha.. Qiqi pulak sampai terbaring-baring. Yang lain-lain pun semua kena. Tapi Ayie memang paling jahat. Hahahhaha...


Tu haa yang baju kuning tu Ayie. Harap je kecik, otak tak boleh blah kalau bab nak pekena orang.





Aku pun kena sekali haa... Huhuhu

Balik rumah, memang berjam-jamlah kat dalam toilet nak bersihkan rambut. Bayangkanlah segala minyak gris, tepung, telur semua melekat kat rambut dengan baju. Memang ter-best! Huhu... Along sampai 4-5 kali syampu rambut dia. Hahahaa....


Rambut yang bau segala benda yang digoreng. Huhuhu..

Terbaik kan? Dah lah masa birthday aku tahun lepas aku kena gak. Ni birthday Along pun aku kena lagi. Ayie ni memang nak kena taw. Budak-budak ni pun sama. Tunggu la turn korang nanti. Tak payah tunggu birthday korang pun tak apa. Harharharharharr..!!! (Terasa macam jahat tak gelak macam ni? ;P

Cuti CNY dah bermula lepas aku habis kelas pukul 10 pagi tadi. Jom bercuti! :D

10 comments:

  1. I dah baca comment you , thank you so much there. by the way , nice blog babe ! =) i will follow yours =)

    ReplyDelete
  2. seronoknye klo dapat j0in party u all nie... hehehe
    bukn bufday gurl p0n kne gak ea.. sian u... hehehe
    xpe3... nt u blas r blek... hahaha
    klo dapat kn...

    btw... test lesen tue.. dont gve up taw.. awl lg nie hah...
    do ur best taw!

    ReplyDelete
  3. awak! nk curik gmbr kite. boleh? hihi

    ReplyDelete
  4. @puncamasalah Hehehehe.. Lp la bglong nk snap.. Mmg lp sgt2...

    ReplyDelete
  5. @Anonymous Klau dpt join ek?? Pdhal u pon ade.. Hahahaa

    ReplyDelete
  6. @syakirazakaria Amet la yang.. Tp yg tu ada watermark i yang... Nanti i bg u lain.. :)

    ReplyDelete
  7. @Nadia Yusoff
    hahaahaha... i mne ad kt sne nyah ooii... u salah org nie k0wt... hahaha
    xp3.. its okaiz... ;p

    ReplyDelete
  8. ah. okayyyy.. anto emel la. buleh? hee. syakirazakaria@yahoo.com

    ReplyDelete

kuman komen (: