January 22, 2011

IMY.

Ceh, ceh.. Sekarang dah pandai pakai short form BI, IMY. Hahahaha.. Nasib baik tak jadi Omang! Omang! ;P Hihihii...

Lagi seminggu cuti Raya Cina. Cuti seminggu and aku budget aku memang nak balik rumah kat Perak lepas setelkan pasal duit buat lesen tu. Yeaa... Aku memang baru nak amet lesen. Hihii... Haa, tapi tup-tup semalam aku dapat mesej yang tertulis macam ni:

Tuan/puan
Pengeluaran pembiayaan PTPTN untuk semester II sesi 2010/2011 dijangka akan dikreditkan ke akaun tuan/puan mulai 31hb Januari 2011.

Wohh!!! Lari semua plan aku! Huhu.. Baru aku ingat nak duduk sini kejap cuti ni sebab nak gi kelas memandu tu. Dah macam ni, memang tak jadi teruslah. Huhu.. Sedih i nyahhh.... Ingatkan bolehlah setel awal sikit. Aku ni dah lah Sabtu memang ada kawad. Ahad je yang free. Takkanlah aku nak buat buat lesen ni seminggu sekali. Sampai bila nak habisnya. ;(

Tak apalah. Tak ada rezekilah tu kan. Mungkin ada hikmah di sebaliknya. Siapa tahu kan? :)

Lately, aku asyik teringat kat family aku je. Bukan bermakna sebelum-sebelum ni aku tak ingat. Aku mestilah ingat je selalu tapi kali ni aku rasa macam "bilalah nak balik rumah ni"... Rindu kat mereka-mereka ni..


Mak. :)


Cuba teka mana 1 adik, mana 1 abang? Hihi


Budak bertuah atas ni gi Lost World time aku tak ada kat rumah. Saje je kan nak bagi aku jeles. Mana aci aku tak ikut... Cissss!!

Cepatlah cuti datang.......

5 comments:

  1. hahaha... sian kene tngal ngan adik2...
    xpe3,nt cuti bwak r d0rg jln2 plak...
    huhuhu
    sl0w2 wat lesen k..
    nk cpat,g wat lesen terbang... hahaha
    ;p

    ReplyDelete
  2. like OMANG-OMANG~~!!OMG OMG~!! HAHAHAHHAHA

    ReplyDelete
  3. this is my 1st time read your blog .
    juat want to say haiy ;)

    from :
    einaz shah rizal thomas ;')

    ReplyDelete

kuman komen (: