November 26, 2010

Iklan Di Celah Kesibukan.

Hello readers!
Hari ni pagi-pagi Along dah kejut aku. Aku nak hantar Along g exam. Hope Along dapat buat dengan jayanya.. Ceh ceh! Hihihiii... Pagi-pagi sepatutnya adalah masa yang bagus untuk study sebab kita tengah fresh lagi... Lagi-lagi dengan suasana sejuk-sejuk lembap di Pt King ini.... (Memang sodap tidoq!) Tapi dengan mood yang tiba-tiba ada nak update blog ni, aku delay kejap mood study tu.. ;P

Ni cerita balik hari tu. Aku dah seminggu da pun kat sini. Aku singgah Melaka sebab nak jumpa kawan aku tapi tak jadi pulak sebab bila aku sampai, aku text dia tak balas. Then aku ingat dia busy sebab esoknya tu dia ada paper. Tapi rupanya dia tak perasan message aku. Aku pulak tak boleh nak call sebab credit masa tu tak cukup nak call. Huhuhu.. Tak apalah.. Next time pun boleh jumpa lagi kan? ;)

Dah alang-alang kat Melaka, aku pusing-pusing kejap dengan Epul. Pusing-pusing, jalan-jalan sampai kaki aku dah tak larat nak jalan. (Ceh ceh! Padahal malas nak jalan.)

Aku ada family angkat kat Melaka iaitu family Along. :) Tapi aku tak sempat nak singgah sebab masa sampai Melaka tu pun dah petang and Along pun dah tak ada kat rumah. Nanti next time Angah balik yea mak.. :) Terharu bila Along cakap mak tanya aku kenapa tak balik rumah Melaka and sedih bila mak cakap, Angah dah lupa mak ke dah lama tak balik rumah Melaka. Huhu.. Last aku balik Melaka pun memang aku rasa dah lama dah.. Birthday aku kot... Bulan 9.. Lamalah tu.. Nanti ada masa Angah balik dengan Along ek...

Ok, sekarang dipersembahkan.... Gambar-gambar yang menang Anugerah Gambar Terbaik!! Hihhiii.... ;P (Kononnya lahhh tu...)


Ini 1st time aku gi kat tempat ni. Kat sebelah Dataran Pahlawan je tapi selama ni aku tak pernah perasan pun. Hahahaa.. Teruknya....







Ok dah.. Tu je... Hihii.. Tak boleh letak banyak-banyak. Nanti korang bergosip panas-panas. Hahahahaa....


(Konon nak kenyit mata sebelah tapi sangat susah sebab mata aku tak boleh nak hold lama-lama tutup sebelah tu. Huhuu...)


Sekarang masa untuk ke library dan study!! Tata! ^^

3 comments:

  1. @Anna Boleyn Ahahaa.... Ssh nk tahan tutup sblh mata tu.. Thx.. ^^

    ReplyDelete
  2. melaka..best kan kat sana? there's mamy historical places..well, nice pictures u got there.!!!

    ReplyDelete

kuman komen (: