November 19, 2010

Seronoknya!!!

Entri ni aku dah tulis dah semalam tapi tak boleh nak upload gambar plak so sekarang ni baru aku publish. (Mozilla kat laptop aku dah boleh bukak blog. Ni pun lepas aku delete semua cookies. Aku pun tak tahu cookies tu menatang apa. Huhuu) Okeh! Aku sekarang sangat seronok sebab:

1. Adik aku, Sapiq dah sampai rumah. Hehehee.... Baru la lengkap 2 orang adik aku kat rumah ni.
2. Tadi petang aku hang out dengan BFF aku, Ayu. Hehehe... ^^
3. Aku boleh update ni!!! Hihihi... Tapi ni bukan bermakna laptop aku dah ok. Ni update pakai laptop Sapiq. Huhuhu.. Sadisss.... (Tapi ni sekarang dah laju sebab pakai laptop aku, plus wireless di rumahku. Hihiii... Laptop Sapiq apa kena entah tak boleh nak connect wireless rumah.)

Tapi yang penting aku boleh update lah cerita untuk hari ni walaupun lembap sikit sebab Sapiq pakai berokbend.. Hihihi

Tadi pagi aku mangon tidur, aku dah fikir.. Baju apa aku nak pakai keluar petang nanti. Hihihi.. Semangat sikit sebab sepanjang aku balik rumah cuti ni, ni kira 1st time aku nak keluar jalan-jalan. Huhuhu... Plan pukul 2pm nak gerak dari rumah, nak pi ambil Ayu kat rumah dia tapi hujanlah pulak. Tunggu hujan berhenti. Dekat nak pukul 3pm macam tu baru aku gerak dari rumah.

Kitorang gi kedai gambar dulu sebab aku nak kena tangkap gambar untuk resume LI semester depan. Dah lah Ayu kat depan aku, memang time amoi tu nak tangkap gambar aku asyik gelak je. Huhuhuu.... Hasilnya?? Ambik ko!! Padan muka. Siapa suruh main-main. Huhuhu... Lepas tu pusing-pusing Teluk Intan. Parking kereta, then jalan-jalan keluar masuk kedai, Guardian, Giant, The Store, boutique baju.... Hahaa.. Memang tak ada kerja keyhh....


Aku tengah tengok mask Garnier. Preparation untuk kawad nanti. Tunggulah muka aku macam arang. Hahahaa....



Masa dekat Giant, eskelator tengah ada orang repair plak. So budget macam kejap kan? Tapi agak lama gak lah. Pastu kitorang nampak ada kerusi urut Gintell yang kena masuk duit tu ada kat tepi eskelator tuhh.. Aku pun ajak Ayu pi berurut... Hihihihi.. :P Best ok!! ^^ RM1 untuk 3 minit. Ok pe... Tak adalah mahal. Tapi tak puaslah sebab dia kejap sangat. Kerusi urut tu sangat best! Aku suka sangat! Rehat dan Blahhh!! ;P




Best ooooo..........


:D Dah lepas 3 minit eskelator tu tak macam boleh naik pun. Gi beli minuman kegemaran selamanya, Coolblog! Hihi... For me is Chocolate Milk Tea. Ayu, Asam Boi kot.... Aku pun tak ingat nama dia..

Pelik kan? Sepanjang aku tengok orang yang kerja kat Coolblog ni perempuan tapi kat sini lelaki. Pelik.... Pelik.... Huhuhu


Coolblog the best for drink!


Aku dah puas fikir.. Macam mana nak naik ni..... Then terjumpa kawan tempat kerja aku dulu. Sekarang dia dah kerja kat Giant tu dah. Lepas tu dia suruh kitorang naik lift. Hahhh???? Kat sini ada lift ke? Hahhaa.. Mana aku tau!! Hahahaa.. Teruk betul aku ni. Tempat sendiri pun tak tau. Hahahaa.. Lepas tu cari lift tak jumpa, jumpa tangga. Tangga pun tanggalah... Hahahaa... Sengal giler!!

Dah puas pusing, turun bawah cari makanan. Wawaaawaa... :P Old Town ke... McD? Old Town ke... McD??? Last decided lepak McD je. Haaa... Tadi masa pusing-pusing, Ayu ada beli bling-bling untuk phone dia. Alaaa.. Bling-bling yang tampal kat belakang phone tu... Lepas tu, semangat kitorang nak lekatkan menatang tu kat phone Ayu. Hahahaaa.... Benda tu tak betul-betul fit kat phone tu so susah sikitlah sebab nak kena potong-potong sikit. Lepas tu tak cukup pulak... Isk... Iskkk.....







Semangat lekat bling-bling tuh.. Huhuuu... (Tengok perbezaan langit kat gambar atas ni. Nampak sangat lama duduk kat McD. Hahahaaa)

Aku tak tahu kenapa dengan phone aku time kat McD tu, macam hampeh! Tak ada line!! Mak aku call tak dapat-dapat. Nasib baik dia ada number Ayu. So boleh call Ayu. Mak risau anak perempuan dia ni tak balik lagi dah malam tapi tak ada message bagitahu kat mana. Hihi.. Sorry mak. Tak tahulah line yang giler ke phone yang tak betul. Huhuhu...

Dalam pukul 8:30pm kitorang bergerak meninggalkan McD. Nak gi balik kedai bling-bling tu. Masa nak gi kat kereta aku nampak 1 benda!!!!!! Comel!!! Garang!!! Cuba teka apakah ia?? Hihihihi.....

Taaaraaa!!!! Piapppp...!!! Hahahaha..... Sukanya aku nampak benda ni. Semangat ambil gambar dia. Sexylah awak ni Si Merah.. Hihii...



Ni bahagian belakang dia. Macam ada kotak kat situ kan? Unik sangat... Waaaaa... Sukanyaaa.......


Ayu beli lagi bling-bling tu untuk cukupkan kat phone dia tu. Aku tunggu dalam kereta je. Malas dah nak turun jalan. Lepas tu hantar Ayu balik dulu. Then aku pun melayan perasaan balik rumah sorang-sorang. Huhuhu.. Tak bestlah drive malam sorang-sorang..... Huhuhuhuhuu...... 9pm lebih aku sampai rumah dengan selamatnya... Alhamdulillah... (: Then 15 minit lepas tu pulak Sapiq sampai rumah dari PD dengan kawan-kawan dia.. Alhamdulillah.. (:


Tata from us... ;)



--> Lagi 2 hari nak balik Johor. Best sebab rindu kat member semua tapi tak best sebab PR. Huh!

3 comments:

  1. qi pon cm xde mood nak blk PR...adeyhhh tp rindu mmbe2....huhuhu

    ReplyDelete
  2. @qila Huhuhu.. Tp tetap kena blk sbb kita ada xm... Huhuhu

    ReplyDelete
  3. @Nadia Yusoff betol2....hmmmsedeyhhh lorhhh biler dgr wordss xm!!

    ReplyDelete

kuman komen (: