November 22, 2010

Dapat Award!

Hihihihi... Yeaahhh!!!! Excited nyahh oii... Hahahahaaa.... :P


Hahahahhaaa... Paham tak apa dia tulis kat dalam gambar kat atas tu?? Hihihihi... =") Malu... Malu... Hihihihi.... Blog saya cantik ke? :P Anyway, Thanks Annis... (:

Dah dapat award kena jawab soalanlah pulak... Ok, disebabkan Cik Annis da bagi aku award ni (terharu!!!!), aku jawab je keyhh.... (:


Berikan 1 nickname untuk saya:
(Soalan ni aku tak paham sangat. Ni nickname untuk aku ke untuk orang yang bagi award ni?)

Kalau nickname untuk aku, Korang boleh panggil Nad. (:
Kalau untuk Annis, Cik Cantik.. Hihihi..

Ucapan pemberi award:
Thanks Annis!!! 1st time dapat ni.. Kott..... Hihihi.. :D

Berikan 6 favourite artis... Artis/group yang korang minat:
(Huh?? Aku tak tahulahh... Main jawab je lah ekk..)

1. Liyana Jasmay
2. Sazzy Falak
3. Maya Karin
4. Awal Ashaari
5. Alyssa Bernal
6. Scha Alyahya

(Nak tulis lagi banyak-banyak boleh tak? Huhuhu...)

Tag award kepada 10 blogger/follower:
Along@Mashie
Suexy
Sofie
Ailyl Rozanna
Qiqi
Boo Seek See Boo
Fatin Liyana
Lyana Hisham
Irene Nadia Marcello
Nurul Cakapcakap

3 comments:

kuman komen (: