December 01, 2011

Super Duper Busy.

Aku nak update pasal wedding Along sebenarnya tapi tak ada masa sangat-sangat. Sekarang ni assignment bertimbun, presentation ada lagi 3. Homaigooodddddd! Stress! Seminar paper PSM nak kena hantar minggu depan tapi data aku tak ada lagi. Esok aku nak gi kilang yang aku wat kajian ni.

Aku memang tak ada masa nak buat benda lain sekarang selain ngadap laptop, makan, mandi, tidur. Waktu tidur aku pun dah tak menentu. Tidur 3 jam, tidur sejam dah macam sebati pulak sekarang padahal sebelum ni pukul 10 lebih atau 11 aku dah tidur.

Nanti bila aku betul-betul free atau tengah stress sangat dengan assignments, aku update pasal wedding Along. (:

She was so gorgeous on her wedding day. I know she is now happy with her life and going to live better. (:

Sampai nanti. Aku update lagi ek. Malam..

No comments:

Post a Comment

kuman komen (: