December 25, 2011

I Know This Is Not The Right Time To Write.

Aku sangat down and frust sekarang sebab aku kena represent PSM aku. Sebab? Panel cakap data aku tak cukup and dia suruh aku buat comparison teori dengan actual data yang aku dapat. Memang bunyi macam senang tapi banyak benda nak kena buat since aku kena cari lagi journal.

Bila aku stress, aku akan membaca. Siapa yang rapat dengan aku memang akan tau. Bila aku sangat stress, aku akan jadi macam blank, tak ada mood nak buat assignments and asyik lapar je. Dari kecil mak aku dah biasakan aku baca buku novel atau apa-apa je lah. So sampai besarlah aku memang akan membaca untuk kurangkan stress aku and cari motivasi.

Ada 1 blog ni aku memang sangat suka baca sebab owner blog ni sangat-sangat motivate aku. Sekarang dia dah kerja and nak kahwin dah tahun depan. Tapi sebelum ni dia belajar kat London. Aku start baca blog ni tahun lepas kot. Aku pun tak ingat sangat.

Tadi aku saje baca entri-entri dia yang lepas sebab aku suka baca pasal life dia. Always has positive-thinking. Aku memang sangat admire dia. Sekarang dia dah ada business sendiri, FashionValet. Tau dah siapa kan?

Vivy Yusof. Aku memang sangat-sangat admire cara dia bekerja, cara dia live her life, her fashion style, family dia and apa-apa yang berkaitan dengan dia lah senang cakap. Hahaa. Obses gila kan? Aku nak share dengan korang macam mana dia handle study life dia. Mungkin untuk aku berguna sekarang dan untuk  kerja nanti sebab ni pun dah final semester aku. Untuk korang, mungkin korang boleh practice benda ni starting dari masa korang belajar ni.

Bagi aku, apa yang dia tulis memang sangat-sangat bagi motivasi.

Klik SINI.

Semoga korang pun jangan stress sangat okay. Kalau stress buat macam aku, gi membaca ke, makan ke.. Hahaha.. Nanti gemuk jangan salahkan aku tapi kalau jadi pandai sebab selalu membaca meh bagitahu aku.

No comments:

Post a Comment

kuman komen (: