December 14, 2011

Tournament Bowling Kor Suksis UTHM 2011

Assignments sudah siap! Wohoooooo!!! Tapi PSM masih lagi perlukan tahap ke-fokus-an yang tinggi. T__T

AKu dah sakit-sakit belakang duduk menghadap laptop ni dari siang tadi. Mandi pun belum sempat. Haha.. Ahad lepas aku join tournament bowling Suksis UTHM buat. Geng dengan jurulatih and pegawai. Terer kor diorang! Aku dah lama tak main. Busy gila punya pasal. Huhu

Happy sangat sebab aku pun dah nak habis. Lepas ni mungkin tak jumpa dah diorang semua. Sob, sob..

1 group ada 6 orang - 3 laki, 3 perempuan. Jihah hampeh letak nama aku main individu tapi tak apalah sebab aku dapat tempat kedua. Hihi.. Sri kalahkan aku. Game ke-2 markah aku jatuh kot. Tapi yang ke-3 boleh dibanggakan...... sikit.... Hahaha..

Jari aku dah penat dari tadi asyik menaip ni. Korang tengok je lah gambar ek.








Ni je la yang boleh dibanggakan. Haha... Haktuihh!




Mine. (:

Mandilah jom! Aku nak rehatkan mata kejap. Lepas ni nak kena baca report pulak. Esok pagi ada presentation. Lepas baca baru boleh lelapkan mata. Kalau tak, nanti terlajak tidur sampai esok pagi tak baca apa-apa. Mampus!

Babai, mwah! Mwah!

No comments:

Post a Comment

kuman komen (: