December 31, 2011

Happy New Year

Hari ni hari terakhir dalam tahun 2011. Dah takkan ada tahun 2011 dah lepas ni. Macam biasa, setiap tahun mesti ada macam-macam benda yang kita lalui. Ada benda yang manis, ada benda yang pahit.

Tapi bagi aku, benda-benda yang pahit tu tak patut kita ingat sebab semua tu negatif. So, better ingat benda manis je seba semua tu kenangan yang akan buat kita happy bila ingat balik.

Aktiviti paling akhir aku buat untuk tahun ni hang out dengan kawan-kawan aku. Ikut Nabil shoot kat Taman Botani, Sri Medan dengan Tasik Putih, Kluang. Aku dengan Kikin, Safwan and Ara. And kenal jugak kawan baru, Momok. Padahal dah lama ada dalam friend list masing-masing. Hahahaa

Aku happy dengan kawan-kawan aku and aku harap, hubungan kitorang memang akan terus rapat sampai bila-bila. Kikin dengan Nabil dah macam kakak dengan abang aku.




Nabil. (:

Happy 2012 people!

1 comment:

kuman komen (: