December 05, 2011

Dah Tepu Otak, Kita Update Sikit.

Aku terasa macam nak menangis sebab assignment yang banyak gila. Tapi sempat lagi nak update blog kan. Hahaa. Ni aku tengah buat report dengan slide untuk group assignment International Business. Harap-harap malam ni dapatlah siapkan. Boleh proceed kat report lain.

Banyak betul sebab dulu masa dapat taknak buat terus. Sekarang dah jadi kerja tertangguh. Tu banyak nak mampus. Lepas tu tambah lagi dengan assignment subjek lain. Memang aku boleh terus jadi pandai kalau 24jam buat ni sebab kena study. Huhu

Semalam majlis kenduri Along kat belah lelaki. Diorang buat kat dewan kat Segamat. Yang ni aku tak berkesempatan nak datang sebab aku gi Klang nak ambil data untuk PSM aku. Baju songket color biru. Tradisional. (:

Picture credit to Adik@Syahira.


Jomlah sambung buat kerja. Jangan fikir dah benda lain, fokus Nad! Fokus!

No comments:

Post a Comment

kuman komen (: