November 25, 2011

Off to Melaka for 2 Days.

Aku baru siap 1 report. Banyak lagi ni nak kena siapkan. Due date minggu depan. Adoi.. Presentation lagi, interview lagi. Memang bertapa depan laptop je ni.

Sekarang aku tengah bersiap-siap nak gi Melaka. Along aku kahwin wehh!! Weewiiiittt!! Hehe.. Tak sabar ni. Rindu kat Along ku yang gedik garang tu. ;P Aku janji dengan dia nak gerak pukul 2 petang tadi tapi dari celik mata aku pagi tadi aku mengadap laptop buat report.

Sekarang dah final year. Aku tak berani nak main-main pasal assignment ni. Huhu. Sorry la Along. Aku lambat. Ampun.. Ampun.. Hehee..

Tadi lepas siap 1 report, Inche Kesayangan ajak gi beli hadiah kahwin untuk Along. Dia tak dapat datang sebab ada program Finishing School. Aku dah lepas dah. Minggu ni turn fakulti dia dengan fakulti awam and fakulti elektrik kalau tak silap aku.

Apa isi di dalam? (:



Baju dah siap packing, baju kurung dah siap iron. Mari mandi manda!!!

Bye! (:

1 comment:

kuman komen (: