November 15, 2011

The Crew.

Cuti seminggu dah habis. Cuti yang aku rasa memang best sebab selalunya kalau cuti aku memang duduk diam kat rumah tak tahu nak buat apa, lepas tu stress. Hahahaaa... Seminggu cuti ni balik kampung 3 hari Raya Haji. Aku rasa ni first raya haji kitorang tak pakai pun baju kurung. Hahahaa..

Yang pakai pun just kaum lelaki sebab diorang gi sembahyang raya. Aku, mak dengan Cik Iza duduk rumah mengemas, sembang-sembang. Hihi.. ;P

Balik dari kampung aku duduk rumah sehari je kot. Lepas tu aku gi Meru pulak sebab buat PSM. Lagi 2 minggu nak kena hantar seminar paper ni. Huhuhu... Takut tak sempat siap ni. Adoii....

Sekarang ni aku dah berada di Parit Raja, tanah tumpah dakwat-dakwat pen ku berjuang. Petang tadi ada test. Malam semalam baru study. Khamis ni ada test lagi. Yang tu entah bila nak study. Macam genius je ko nak study last minute sangat. Huh.

Sebelum ni aku ada cakap nak update pasal studio photoshoot yang aku join masa pesta konvo hari tu kan? Ni nak tunjuk gambarlah ni. Haha. Aku just kenal 3 orang crew je masa gi meeting tu. Yang lain memang aku tak kenal. Diorang semua budak-budak mechi and aku kos lain. So memang tak kenal.

Tapi diorang sangat best! Hehe.. Hari first aku dah kenal semua orang. Kitorang punya crew agak ramai jugak. 29 orang kot. Overall aku memang rasa sangat best bekerja dengan diorang. Aku pun buat kerja yang tak pernah aku buat. Ni first time aku join studio. If I have the second time chance, confirm aku akan join lagi. Hehe

Sepanjang 3 hari,



Wani. (:

Abang Azani, photographer.


Joi. Laki orang ni...... Hahaa

Dah start menggila dah tuuu..


Abang Long dengan gf-nya, Kak Shiela. (:



Mamat yang pakai kot hitam tu aku tak kenal. Kawan diorang ni tapi gf dia HOT kot wehhh...  Hehehehee

Budak ni aku tak sempat tanya nama.

Yang ni aku tau nama dia tapi aku tak ingat pulak.

The boss and the boss. Hehee..

Amad @ Ben. ;P


Akmal.

Ni budak baru keluar Hospital Tampoi. Kawan Kluang Man ni...

Kikin. (:

Maya gila pegang duit banyak. Hahaa...

Ni je gambar yang aku ada. Last day masa dah habis kemas semua tu kitorang ada tangkap gambar semua crew tapi aku tak ada gambar tu sebab kat camera Kak Liza kot. So ni je yang aku ada. Gambar siapa yang tak ada tu sorry ek. Korang pun aku tetap ingat sebab korang semua memang BEST! ^^

Esok aku kena jumpa supervisor aku nak setelkan PSM ni. Aku dah risau gila ni sebab takut tak sempat siap. Lagi 2 minggu weh nak hantar seminar paper. Waaaaaa...

Malam ni kena stay up. Babai korang!

1 comment:

kuman komen (: