November 22, 2011

Aku Bila Lagi Ni?

Hujung tahun depan mungkin? Hahahaa.. Sila tunggu dan lihat. (:

Weekend bulan 11 ni aku memang busy betul. Tak ada kat Parit Raja ni. Minggu lepas aku gi kenduri Emi. Siapakah Emi? Boipren lama aku tuh. Dia dah kahwin dengan orang lain. Iskk.. Iskk..

Hahaaa, gurau je weh. Mampus aku kalau Kak Aliyah baca ni. ;P Emi tu abang kepada Inche Kesayangan. Seronok bila involved dalam wedding. Bukan involved aku yang kahwin tapi involved sibuk-sibuk mengacau kerja orang. Heheee. Aku just tolong sikit-sikit je.

Diorang punya tema color purple pink. Siapa entah cakap kat aku, baju Kak Aliyah tu Emi yang design. Boleh tahan. (: Emi gi sana jadi designer lah. Lepas ni bukak butik pulak. Hihihihihi....

Macam artis, camera sana sini. (: Bestnya!
Hilmi & Aliyah. 

Semoga kekal selamanya sampai anak cucu cicit. ^^

Budak kecik ni anak Along Inche Kesayangan. Noty macam boy ni. Hahahaaa... Masa ni pagi lagi. Gi breakfast kat bawah tu dengan Along. Sarah ni lari sana, lari sini. Risau kalau dia gi jauh sebab sebelah tu swimming pool.

Last-last Along pi letak dia atas ni. Tinggi tu, dia tak berani nak turun. Hahaa..

Damia Sarah.
Comotnya dia.. 

Nampak dia senyum je. Mula-mula sukalah, lepas tu merengek nak turun. Hehee.. Dah habis makan aku bawak dia gi kat swimming pool tu. Terus dia nak masuk dalam.

Then Along cakap, mandikan je lah Sarah kat situ. Haha. Along naik atas ambil baju Sarah sebab lepas tu kitorang nak gi ambil Dania balik sekolah. Tapi masalahnya, aku dah mandi and masa tu aku pakai jeans. Mana boleh nak masuk dalam tu. 

Aku lepas Sarah main kat tepi-tepi tapi budak kecik ni advance. Nak gi kat tengah. Dah dengan aku sekali basah. Hahaaa.. Bila suruh naik, dia taknak. Sekali tiba-tiba Sarah terjatuh, cepat-cepat aku angkat dia. Budak noty memang tak nangis. Hahaaa

Lepas tu aku pulak naik atas gi tukar baju.

Alamak, cekci!
Bila kakak dia tau yang adik dia gi mandi-manda kat swimming pool, dah dia pun nak jugak. 2 malam aku teman Dania pulak swimming. Kaki siap luka, tights siap koyak. Semua gara-gara tangga swimming pool tu yang dah tercabut tiles dia.

Dania Sophia.

Habis minggu lepas, minggu ni pulak aku akan ke Melaka sempena wedding bestfriend aku, Mashita Aziman. Macam wedding planner pulak dah aku every weeks busy dengan wedding. Hahahaa. Wedding Along nanti aku akan jadi penyibuk jugak.

Tema wedding diorang color gold. Aku pun tak tengok lagi baju Wedding Along dengan Abg Chy. Nanti aku snap gambar baju dia banyak-banyak. ;P


Chyrill Anwwar & Mashita Aziman.

Kad kahwin pun color gold jugak tapi dia punya tulisan lah.




Selamat pengantin baru. Semoga perkahwinan korang kekal selamanya. Tempuhlah setiap dugaan dengan penyelesaian yang terbaik untuk korang berdua. Amin. (:


No comments:

Post a Comment

kuman komen (: