November 23, 2011

Second Year Anniversary of Us.

Tanggal 23.11.2009 jam 2311, Inche Kesayangan hantar sms cakap he want me to be his special girl. And that time I was like impian jadi kenyataan. Boleh tak? Hahahahaaa

Sebelum dia, ada orang lain. Sebelum aku, ada orang lain jugak. Tapi mungkin masing-masing tak serasi bersama, ambil jalan untuk berpisah. Dan mungkin, ini jodoh kami. (:

Dah, dah. Tak boleh cerita lebih-lebih. Kang korang kepochi sangat. Hahahaa...

Dah dua tahun relationship ni, macam-macam dah jadi. Semua tu jadi pengajaran untuk aku dan dia. Pernah jugak kitorang break sebab masing-masing macam ada je yang tak kena tapi kalau jodoh tak kemana. Dan aku harap hubungan kitorang kekal sampai bila-bila.

Sepatutnya kitorang celebrate hari ni, 23.11.2011 tapi malam ni Inche Kesayangan ada test so kitorang keluar celebrate semalam. Last year kitorang just gi makan malam je. Nothing special. This year, makan-makan jugak plus tengok wayang tapi yang special bagi aku, dia spent the whole day dengan aku and melayan kerenah aku yang saje nak tengok dia macam mana handle. Hahahaaa. Jahat wohh..

Keluar pukul 1 pm, tengok wayang cerita Tintin. Kitorang sekarang dah jarang sangat-sangat tengok wayang. Memang rasa macam dah lama gila tak tengok wayang. Tu sebab rasa special. (:

Lepas tu, makan dekat Juz Waffle. Sebelum ni aku pernah cakap nak belanja dia makan kat situ. Tapi belum kesampaian hajat tu, dia yang belanja aku makan kat situ dulu. Haha.. Apalah aku ni.



Suka gambar yang ni. (:




Cheese Ham Waffle. Lama nak habiskan ni sebab masing-masing  dah kenyang.

Motif gambar ni: Saje nak bagi korang tengok betapa keciknya cawan tu sampaikan nak masuk jari dalam telinga dia pun tak muat. Hahahaaa

Inche Kesayangan punya, Penne Cheese Cream.

Tengok gambar bawah ni, makin berisi kan aku? Huhuhu.. Berat dah naik balik 55 kg. Ciss...


Lepas makan, kitorang jalan-jalan dekat BP Mall and terjumpa Kak Faren dengan Muaz for the second time that day. Hahahaa.. Iche Kesayangan cakap, aku kalau dah jumpa member lupa dia terus. ;P

Semalam telah berlaku satu kejadian yang memang tak disangka-sangka sampaikan terpaksa beli yang baru. Hahahahaaa.. Kalau tak, memang laaahhhhh.. Hahahaa.... Korang tak paham kan? Bagus! Bagus! Hahahaa

Balik Parit Raja, lepak minum air buah, main Angry Bird. Pukul 8 lebih dah sampai rumah.

Sampai rumah, dalam setengah jam lepas tu Inche Kesayangan hantar sms cakap dia happy sangat and thanks. Aku punyalah seronok. Message tu memang pendek tapi sangat bermakna bagi aku sebab dia jenis orang yang jarang tunjuk perasaan dia macam tu dekat aku.

So, message tu memang sangat bermakna untuk aku. (:


"At the touch of love everyone becomes a poet". (Plato)

4 comments:

  1. babe , i think i miss la. lama i tak aktif bca2 blog org then comment ni. uhu so sweet you guys, please be forever ya, amin..

    ReplyDelete
  2. @heeradonna: Amin2.. (: U pon good luck ek for the business. Nanti upload la gambar2 baju semua kat blog u. (:

    ReplyDelete
  3. i noe the white clothes angah pki...hehehe...thx angah... :)

    ReplyDelete
  4. @qiqi: Hehehee.. Baru 1st time pakai tu. (: Suka sgt. Thx Qiqi.. (:

    ReplyDelete

kuman komen (: