November 22, 2011

Tutti Frutti Dan Kesinambungannya.

Aku tertanya-tanya apakah Tutti Frutti yang menggiler tu dan digilai orang tu. Bila post dekat facebook, ada yang cakap ia adalah aiskrim. Ada jugak yang cakap ia adalah frozen yogurt. Bila minggu lepas dapat peluang dibelanja Tutti Frutti, barulah aku tau.

Tutti Frutti adalah frozen yogurt yang best dan sedap dan best dan sedappppp! Hehe.. Aku selalu dengar bila orang gi Tutti Frutti, ambil yogurt sikit je. Jangan banyak-banyak sebab nanti nak letak topping best banyak-banyak. Tapi aku tak hairan dengan topping dia semua tu. Aku jakun dengan yogurt dia. SEDAP!

Kalau beli Tutti Frutti tak letak topping pon tak apa. (:


Dah nak habis baru teringat nak ambil gambar. 

Sekarang kita cerita pasal kad pulak. Kawan-kawan yang rapat dengan aku taulah aku suka buat kad. Bila rasa macam hari tu sangat kosong, aku akan cuba color-kan dengan buat kad. Lepas tu bagi dekat Bubu. (:

Lama dah rasa tak buat kad untuk dia. Lepas tu fikir, taknak buat kad jenis sama je. Boring. Padahal aku yang buat, bukan dapat. Tapi boringlah jugak kan kalau asyik dapat kad petak segi empat je. Bukak, baca, simpan. Kalau dia simpanlahhhh.. Haha

Tiba-tiba datang idea nak suruh dia main tampat-tampal huruf. So aku pun gunting huruf-huruf macam ni.


Isi kat tempat kosong, 


Dia kena susun apa yang aku bagi tu sampailah betul. Macam-macam boleh jadi. Heheheee.. Tapi aku dah dapat agak huruf tu agak susah nak susun sebab perkataan LOVED tu aku buat bentuk love dengan huruf D.

Semangat dia hantar gambar tau. Mula-mula dia susun tu dah nak betul dah tapi makin lama aku tengok macam makin sesat je. Hahaa


1st.

Yang ni Inche Kesayangan cakap huruf D tu short form untuk Dea. Harapan... Haha

3rd.

Dah start mengarut. Hahahaa..

Bila aku cakap jawapan yang first tu dekat nak betul, baru dia boleh jawab.

Bubu,
U are LOVED. (:

Motif gambar ni? Masa buat kad tu dah malam, lepas tu lapar. Lepas tu gi buat roti telur, makan dengan sos. Sedap! Sebab laparrrrrr. Hahahaa..


Mengalas perut (bahasa sopan untuk melantak) dengan Kikin. Kesian Kikin. Dia gi buang Mozilla dia, lepas tu install Google Chrome. Masalahnya, dia tak ingat pun password blog dia so dia tak boleh nak log in. Hehee.. Sengal betul.

1 comment:

kuman komen (: