March 29, 2011

Perempuan Memang Selalu Impikan Kulit Cantik Bak Telur Rebus Yang Dah Dikupas.

Halusssss je kan? Ok tak peribahasa aku?? Hehee... ;P Siapa yang taknak kalau ada orang offer nak jadikan kulit kita bersinar-sinar bak artis kan? Ala-ala kulit Lisa Surihani, Rozita Che Wan.. Diorang dah lah cantik, lepas tu kulit pun cantik.. Aku selalu terfikir, artis ni kan kita tengok cantik je walau dia berlakon jadi hodoh mana pun. Yang dah agak berumur pun still maintain je kan?

Memang pelik! Pelik sebab aku asyik terfikir, produk apa yang diorang pakai sampaikan kulit muka cantik macam tu?? Artis lelaki pun sama. Cuba tengok kulit muka Aaron Aziz.. Fuhh!! Fuh!! Cayak macam lilin baq angg.. Hahahhaa... Aku pernahlah jugak terbaca artikel tentang cara artis-artis kat Malaysia ni jaga kulit diorang. Kebanyakannya amalkan rutin penjagaan muka yang berterusan. Yela, bangun pagi cuci muka, tempek toner, tempek krim sunblock.. Lebih kurang macam tu lahh..

Women or men yang sentiasa sibuk kerja dari pagi sampai malam yang bila malam tu balik penat gila mesti nak terus tidur, aku suggest-kan korang buat facial untuk improve-kan kulit kita yang selalu terdedah kat habuk, debu, asap kereta dengan air-cond.. Air-cond tu memanglah kita tengok dia sejuk je.. Kita pun tak berpeluh tapi kalau kita duduk lama-lama dalam air-cond, kulit boleh jadi kering pe... Kan?? Kan?

So, marilah kita berkongsi tips untuk penjagaan kulit kita agar sihat sentiasa.. Ewah ko! Macam iklan kat tv pulak!

Aku pernah sekali try buat facial tapi tu yang biasa-biasa punya. Apa kata, untuk korang yang tinggal kat area Kota Damansara ataupun yang kerja area situ, cuba try buat facial dekat Skin Affairs. Sekarang ni diorang tengah buat promosi untuk Gold 24 carat Facial and ada waxing sekali! Haa... 2 in 1 babe!!

Aku pun nak kulit muka jadi macam ni!!!

Nak tahu sebab apa aku suruh korang buat facial kat sini? Sebab harga dia sekarang adalah RM58 iaitu 85% off untuk Gold Facial + Waxing + Neck & Eye Treatment untuk 2.5 jam! Lelaki dengan perempuan dua-dua boleh buat. Go and feel it! Dia punya redemption period dari 1 April sampai 1 Jun 2011. So cepatlah deal and redeem korang punya voucher kat SINI! ^^

Tapi korang kena cepat!! Sebab nak beli voucher ni tinggal lagi sehari je!! Cepat!! Kalau lambat, jangan menyesal sudahh... Bukan senang nak dapatkan facial yang harganya beratus dengan diskaun sampai 85%.. ^^

Nanti lepas dah buat, korang share dengan aku pulak... (:




2 comments:

  1. syera ad tag sis cntest...my dtg jenguk blog yaaa

    ReplyDelete
  2. nk jd mcm tue ke u????
    mcm telur rebus lpas dikupas... heehehehe
    nice...
    murah plak tue taw.....

    ReplyDelete

kuman komen (: