March 09, 2011

Nak Balik Perak Makan Durian. :(

Nak tulis lagi!!! Hehehee... Tengok! Dah tulis 1 entri, nak tulis lagi. Habislah, hantu jari dah datang!! Hihiii... ;P

Sekarang ni musim dorian (woii!! Salah eja durian!) tak kat tempat korang?? Kat Johor sekarang tengah musim durian. Aku memang suka sangat-sangat makan durian tu. Suka!! Suka! Sampaikan mak aku panggil aku hantu durian. Cehh!!

Hari tu (ni pun dah lama dah) aku gi Simpang Renggam makan durian dengan Nabil, Kikin, Kak Pah and Aireen. Kikin belanja makan durian! Hehe.. Thanks kakak ku.. ;P Gilo pi melantak durian kat belakang gerai buah pakcik tu. Hehee...

Aireen, Kikin, Kak Pah. (:

Gambar aku dengan Nabil tak ada sebab sibuk makan. Cehhh, alasan! Hihihi..

Korang dah tengok cerita No Strings?? Budak-budak 18 tahun ke atas sahaja yee... Hehe.. Cerita ni best! Tengok dengan Kikin dengan Aireen. Kikin belanja lagi tengok wayang. Very the baik punya Kikin... Nanti aku kena belanja pulak Kikin gi main Daytona. Boleh tak macam tu Kin? ;P

Kitorang gi lepas balik dari kelas petang tu. Aku terus stay rumah Kikin balik dari kelas tu. Rehat-rehat jep. Kacau-kacau orang jep. Baru gi.. Hihi.. ;P


Gambar bawah ni tak ada kena mengena dengan gi wayang tu pun. Saja nak letak. Ni gambar masa kat McD. Kitorang study untuk test. (:


Love being around u, people! Thanks! ^^

2 comments:

  1. pergghhhhh!!!!
    nk g makan dorian xajak n0h... hehehe
    nk gak makan... dah lama xmakan taw....
    ngidam plak... uhuhuhhu

    ReplyDelete

kuman komen (: