March 29, 2011

Contest Aku Foodilicious.



Aku sebenarnya malas nak join contest sebab bukannya aku menang pun. Hahahaaa.... Tapi disebabkan Syeera dah tag aku, so aku kenalah buat. Macam tu ke? Huhu.. Ok, ini gambar yang aku nak letak.

Makan spageti! :D Masa ni kat JB.. Kira spageti ni pun favourite food aku lah sebab hari tu balik rumah aku sampai mengidam nak makan, terus buat sendiri. Hehehee....

Untuk pengetahuan semua, aku memang suka makan pun. Lagi-lagi bila tengah stress. Tengok kat "about me" tepi tu pun dah tahu aku memang suka makan sebab aku tulis aku food lover. Hahahahhaahahaa.... Tapi kadang-kadang kalau stress sangat, boleh jadi sampai tak ada selera makan terus. Huhu...

Lepas dah letak gambar kat atas tu kena jawab soalan pulak.

(i) Favourite food aku adalah segala macam benda yang sedap dan unik yang boleh dimakan dan diterima oleh tekak aku. Hehehee... Senang cakap, semua benda aku suka makan. Tapi kan, ada satu benda lagi yang aku teringin sangat nak makan tapi tak jumpa lagi bendanya. Mahu macaroon!! Nak sangat-sangat..... :(

(ii) Kenapa aku suka food tu sebabnya adalah aku memang suka MAKAN! Hahahaa... Nasib baiklah i tak gemuk u... Huhuhuhu... Walaupun dah naik sikit badan, kena excercise sekarang ni. Huhuhu....

Slogan pun ada??? Kena jawab tak lebih dari 20 patah perkataan. Nasib baiklah..... ;P
"Saya foodlicious sebab aku kan memang suka makan. Sinonim dalam bahasa Melayunya, Makan = Nadia Yusoff. Hahahahaa.... "

Ok dah. Lepas tu kena tag 3 orang. Ehm, aku nak tag siapa ni..


Dah siap dah karangan untuk kali ini. sekian, terima kasih. (:



(Sekarang betul-betul tengah serabut.. T.T)

7 comments:

  1. haihaihai . thanks ya join contest ! good luck (:

    ReplyDelete
  2. rajin nya join contest you. hehe . by the way , gmbar you yg mkn tu comel la ;)

    ReplyDelete
  3. nt i jmpe macaro0nnnn..... i blikn tok u k... hehehehe
    gud luck c0ntest nie!!
    ;)

    ReplyDelete
  4. @heeradonna (: Hahahaa.... Dah org tag i. I igt nk tag u tp tkot u xnak.. Hahaaa

    ReplyDelete
  5. oh thanks tag i. kalau mcm ni, you lah boleh menang niii :)

    ReplyDelete
  6. @acanmunie Hahahaa.... Xde la.. I xpnah menang pon msuk contest.. Huhuhu

    ReplyDelete

kuman komen (: