March 01, 2011

Lu Langsi, Lu Mati.

Someone is calling me "LANGSI"???

Huii.. Maknanya nanti aku kena mati ke? Huhu... Berpandukan kepada definisi yang kawan aku bagi, LANGSI bermaksud kurang ajar, bangang, loyar buruk, entah apa-apa, gelabah, tenuk, sombong dan kerek.. Hihi... Macam kelakar pun ada maksud dia. ;P

Aku terkejut bila terbaca apa yang dia tulis tu. Kalau betul entri tu ditujukan kat aku, aku kena mintak maaflah kot sebab entri tu macam tak berpuas hati kepada orang yang ditujukan oleh entri tersebut. Jadinya, aku dengan segala rendah dirinya meminta MAAF kepada tuan yang meng-created entri tersebut.

Hmmm, fikir-fikir balik, aku tak tahu apa yang aku dah buat sampai orang tak puas hati kat aku sampai cakap aku macam tu. (Kalau betullah entri tu untuk aku) Aku tak perfect. Aku tak boleh nak fulfill apa yang orang nak dari aku. Apa yang orang mintak dari aku. Aku manusia biasa.

Aku bukan jenis yang mengongkong orang. Even kalau aku ada bf pun, aku tak kisah pun dia nak buat apa. Semua orang ada life sendiri. Kalau aku tak boleh nak ikut cakap korang, janganlah sampai nak blame aku sebab aku taknak ikut cakap. Aku tak kisah pun kalau korang nak buat apa pun. I'll not put u in my pocket. Semua nak kena ikut cakap aku ke apa ke. Tak! Aku takkan buat macam tu.

Biasalah.. Kadang-kadang mestilah ada rasa jealous bila orang yang rapat dengan kita rapat dengan orang lain. Adik-beradik ke, besties ke, bf ke, gf ke.. Kan? Kan? Tapi, aku sekarang, aku akan letak diri aku kat tempat orang tu sebelum aku nak jealous-jealous ke, nak marah-marah ke... Aku taknak simply marah macam tu je. Semua orang ada perasaan.. Apa perasaan korang bila tiba-tiba kena marah atau kena buat tak tahu tapi korang tak tahu pun apa salah korang kat dia? Aku sekarang dah cuba untuk berfikir matang. Aku takkan buat orang tu macam tu kalau aku sendiri tak suka orang buat aku macam tu. (Paham tak ayat ni? Huhu)

Ok, untuk hari ini dan hari-hari sebelum ni yang aku ada dengan korang, (tak kisahlah siapa-siapa pun) aku mintak maaf sangat kalau aku ada buat salah. I'm not ignoring anyone. I just want u to do whatever u want without feel that i'm jealous or what-so-ever feeling. Aku taknak siapa-siapa pun rasa tersekat sebab nak jaga hati aku ke apa. Harap boleh faham apa yang aku cuba nak cakap ni. Huhu... (Susah jugak nak tulis BM)

And 1 more thing, i'm not even did drama to any others. Kalau aku tak puas hati, sama ada aku akan cakap kat orang tu atau aku akan buat bodoh je. That is even better. Aku takkan buat LANGSI kat siapa-siapa. Jangan risau. (Nak buat langsi macam mana pun aku tak tahu. Huhu)

Sorry again to whom "tak puas hati" with me. Sorry sangat. (I really mean it)


Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Albert Camus

6 comments:

  1. u... asal nie? sapa yg ckp u mcm tue n sapa yg xpuas aty ngan nie???
    xpelh u... sabar je k n wat bodo jelh...
    kita bukn boleh tunaikn apa yg semua org nk... yg pntg kita x kaco org k...
    u relax je k..
    asal r org tue nk ckp mcm tue kt u... ado0iii...
    i sokong apa yg u taipkn tue..
    suka u b'fkiran matang...
    go0d! :)

    ReplyDelete
  2. bagosnye kak nanad...
    matang jek..i like!!!
    nape xley jd cmnie...='(

    ReplyDelete
  3. manusia nad..if u do feel guilty to someone.. back to basic.. if tak upaya minta maaf depan2... mintak ALLAH lembutkan ati dier... btw... u such a nice gurl... don worry.. pray for good.. everything will be fine...

    ReplyDelete
  4. I'm not a good girl but i'm trying to be a better person... Sorry kat semua sgt2....

    ReplyDelete
  5. nadia husna.... teruskn usaha anda t0k jadi seseorg yg terbaik k... jgn amek ksah ape org nk ckp kt qamo0 k....
    tr0skn apa yg qamo0 rase baek bg qamo0 ekh...
    lumrah manusia kn,xsuke tg0k org dd0k senang...

    ReplyDelete
  6. u are a good gurl...

    ReplyDelete

kuman komen (: