May 02, 2011

On His Birthday.

Hello gojes! ^^

Sebelum ni dah janji kat diri sendiri takkan update blog sampai habis final exam tapi ni tak habis lagi paper dah nak update da.. Hehheee... Well, just a short update maybe.. (:

29 April lepas birthday Inche Kesayangan gue. (: Nasib baik masa tarikh tu kitorang dua-dua tak ada paper so bolehlah spend time together. Selalunya bila birthday, mesti orang akan celebrate dengan cake tapi sowie-lah my Inche Kesayangan.... I don't buy him a cake.. Hihi... Just made him a card.. Kad yang paling besar aku pernah bagi dia. Aku lupa nak amet gambar kad tu so tak bolehlah nak tunjuk kat sini.

Birthday dia kitorang just gi tengok wayang tapi tu pun tak boleh tengok yang lewat-lewat sebab malam pukul 8:30 kitorang ade meeting pulak. Huhu... Sedih.. Sedih... Tapi tak kisahlah sebab dapat jugak tengok cerita best! ^^

Thor memang best! U guys should watch it! ^^ Kira dalam 5 bintang, aku bagi 4 setengah lah kot sebab aku pun memang suka cerita jenis macam tu. Dah lah macam lawak-lawak gak.. Hihihi....

Then after tengok wayang, gi McD.. Ingat nak beli ice-cream je tapi terlepak jep and kitorang pon terbeli...................................................................... ini!!!!


Hahahaaa... Well, beli set ni lagi best kot sebab dapat................................................... ini!!!!!! Wink! Wink! (Mata bersinar-sinar)


Woi!!! Salah! Salah!!! Bukan ni.... Hahahhaa... Yang bawah ni... ^^ Menatang pe entah namanya.. Rio ke apa entah... Ada lampu bila tarik ekor dia.. Hehe...


Anyway, aku rasa best sebab dapat buat dia happy. Walaupun tak ada cake at least ada birthday card.. ^^ And I'm glad he loves the card! Tapi memang setiap kali aku bagi kad, dia suka.. Tapi mungkin yang ni special sikitlah sebab kad ni paling besar aku pernah bagi dia and sempena birthday nya.. (:

To Inche Kesayangan, Happy Birthday and semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan semua yang kamu impikan jadi kenyataan... Amin.. (:

I love U gemok! ^^

12 comments:

  1. socute n sweet :)
    happy belated bufde to epul

    ReplyDelete
  2. hope you both happy always sayang. :)

    ReplyDelete
  3. bestnyeee.... hehehehe
    untung dia dpt awak...
    yelah,smpi saya baca pon rasa sekali feeling itu... hihihih
    pape pon,selamat minggu peperiksaan k.. hehehe
    letakkanlah gambar kad tue.. hihihi
    :)

    ReplyDelete
  4. @Anonymous Uiks... Heheee... Thx.. Nanti saya letak ekk... Tgu nati sy update gmba card...

    ReplyDelete
  5. okaizzz.... hehehe...
    selamat berbahagia selamanya.... :)

    ReplyDelete
  6. eleh eleh comel la tu? saya pon ada baby pedro tu. huhuhu

    ReplyDelete
  7. @Ara Hihihi.. Mmg comel pon.. Ooo, nm die pedro ek? Die besh sbb ade lampu kn?? Kn? ;P

    ReplyDelete

kuman komen (: