April 19, 2011

Mungkin Mahu Away Sebentar.

Hello, assalamualaikum..

Macam dah lama tak update blog. Sekarang aku adalah busy dengan PSM dan juga study dan juga tidurrrrrr.... Hihihihi.... Laptop aku problem lagi. Tu sebab tak dapat nak update. Banyak sebenarnya benda aku nak share kat sini tapi nak share macam mana kan.. Huhuhu...

Sekarang ni kitorang tengah study week. Minggu depan dah start final exam. Paper aku semester ni memang semua 3 jam kredit. Lepas tu minggu depan direct 3 paper terus. Huhuhu... Matilah.. Study pun belum start lagi.

So aku rasa aku mungkin tak update blog ni sampailah habis final. Paper aku semua dekat-dekat. Sempat tak sempat je nak study ni. Uhuk!

Walaupun study belum lagi, dengan rileks nya pagi tadi gi shoot dengan Paan, Kikin and Kong. Hehehee.... ;P Release tension maybe??

Sekarang memang tengah tak ada mood langsung nak study. Bukanlah mood sangat pun tapi macam tak ada semangatlah nak study. Hmm... I want to go home.. Hmm....

Ok-lah, I'm away for about a month maybe...?


5 comments:

  1. alaaa taknak update smpai final hbs? gonna miss you ...

    ReplyDelete
  2. @heeradonna (: Xtaw la dear... Lps abis final I'm going to Kemboja. Then blk terus praktikal.. Tight cket masa.. Huhuhu... Tp i xkn miss baca u pye update.. Mesti baca pye.. ^^

    ReplyDelete
  3. lohhh.... jgn r ,cm tue... update r skit ke.... hihihihi
    nt rindo taw....btw... nice pica... :)

    ReplyDelete

kuman komen (: