April 07, 2011

Bila Kau Rindu Aku, Pandanglah Langit Malam. Akan Ada Bintang 3 Segaris. Jauh Mana Pun Kita, Kita Tetap Pandang Bintang Yang Sama...

...... Maknanya kita tak jauh, dekat je.. (:

Assalamualaikum.. (:

Sekarang dah pukul 12:25 pm.. Pukul 2pm nanti aku ada presentation lagi. Asyik present je.. Biasalah tu kan.. Dah hujung-hujung semester ni. Aku dah ready ke nak present? Dah lah kot. Hahahaa..... Main cakap je lah nanti. Uhuuu...

Malam tadi aku cuba nak tidur awal lepas balik dari makan. Tapi mata tak boleh nak lelap. Mungkin sebab petang tu aku dah tidur. Penat sangat lepas dah present PSM 1 semalam.. Lega.. Hihihii.... Tapi cuti semester ni tak boleh nak rileks sangat. Aku dah kena start cari maklumat dengan journal... Nanti tak adalah kelam kabut bila start semester depan. Kan? Kan???

Disebabkan aku tak boleh tidur malam tadi, aku pun bangunlahh... Duduk-duduk.. Tengok kiri kanan.. Lepas tu nampak kotak biru aku yang aku simpan khazanah-khazah dalam tu. Bila bukak, nampak ada kertas panjang-panjang yang aku beli dah lama dahh... Tak ingat pon kertas tu ada lagi. Huhu... So, aku pun mulakanlah aktiviti buat ni...!! (:


Hehehee.... Dulu masa semester 1-5, aku rajin buat benda-benda macam ni. Buat kad, buat origami... Lepas tu aku bagi dekat Inche Kesayangan.. (: Tapi start akhir semester lepas, aku dah tak buat dah kad-kad, origami, lukis-lukis.... Sebab aku dah tak tahu nak bagi siapa. Aku memang sangat suka benda-benda seni macam ni. Sangat suka ok! ^^

Kenapa aku cakap aku tak tahu nak bagi siapa? Sebab.... Akhir semester lepas aku putus dengan Inche Kesayangan.. :( Hmm... Tak tahulah nak cakap salah siapa. Mungkin ada salah dari dia and diri aku sendiri. Sekarang kitorang dah sambung balik and aku harap sangat akan kekal sampai bila-bila... Benda yang lepas-lepas tu aku ambil jadi pengajaran and aku slowly akan baiki diri aku.. Insyaallah...

Sekarang bila nak buat kad, dah tau dah nak bagi siapa... (: Dah lama buku lukisan aku tak berusik...

Ok-lah, saya nak ber-blogwalking ni.. Tata.. (:

5 comments:

  1. alhmdlhhh.... hehehe.. ^^
    pasnie slalu r tue wat origami n buku lukisan sntiasa ad pica bru kn.. huhuhu
    bertuah dew tue... hope korg kekal selamanyeeee... :)
    peace..
    btw.. gud luck present nt...do ur best k..

    ReplyDelete
  2. @Anonymous Hahahhaa.. Xjd present arini laaa... Hahahhahaa....!!!! Hahahhaa....

    ReplyDelete
  3. asal plak??? heheheheh
    suke r tue.......

    ReplyDelete
  4. Tapa you, lps ni jaga hbngn dgn lebih baik ok! pasti boleh ,pasti kekal ,pasti bhgiaaa ! yeaaa ;)

    ReplyDelete

kuman komen (: