April 01, 2011

Nak Tidur Ni Tapi Tangan Gatal Nak Update.

Dah dekat seminggu dah gusi aku sakit. Aku tak tahu dia nak tumbuh gigi ke apa ke.. Sakit dia sampai aku nak bukak mulut, nak cakap pun sakit tau. Terpaksa cakap gigi tak bergerak, bibir je yang bergerak. Huhuhu...

Sekarang aku kepala aku tengah ting tong sebab tak cukup tidur hari ni bila semalamnya dah terlebih tidur.. Hari ni kitorang kena hantar seminar paper untuk PSM 1.. Aku pulak jenis yang suka siapkan kerja last minute.. Hambik ko! Beria terpaksa tahan ngantuk semua sebab nak kena siapkan jugak seminar paper tu. Huhu..

Ni dah hantar.. Dah boleh berehat sekejap.. Sekejap je ok! Pukul 3 nanti aku ada belajar kereta sebab sekarang aku tengah ambil lesen. Dah sebulan dah kot. Lepas tu, habis je praktis kereta tu aku kena terus gi city campus jumpa supervisor PSM aku pulak. Minggu depan dah kena present da.. Huhu..

Rasa macam sekarang banyak giler benda nak kena fikir. Minggu depan je ada 2 presentation, assigments sekali 3 kena hantar yang semuanya aku baru buat sikit. Huhuhu.. Study pun belum lagi. Draft jadual final dah keluar. Paper aku straight 3 sekali dalam seminggu.. Wuuuu.... (T.T) Dah lah semua 3 jam kredit.... Huhuhuhu..... Lagi 1 paper minggu depannya. Ni baru first draft. Mungkin nanti second draft paper aku jarak-jarak sikit ke... Harap-haraplahh.. Huhuhu

Sekarang aku nak berehat jep. Gigi tengah sakit pulak. Dah lah gusi belakang yang tengah sakit ni tak baik lagi. Dugaan... Dugaan.....

Hah! Semalam aku gi potong rambut sikit. Bukan lah potong sangat pun. Aku trim sikit. Tapi bila dah siap potong, kakak tu blow rambut aku jadi sampai lurus. Aku tak suka rambut aku jadi macam tu. Huhuhu.... Macam mana nak cakap kat orang kat saloon tu yang aku taknak dia blow rambut aku sampai jadi lurus macam tu ek????

Yang sebelah kiri rambut ori aku, yang kanan tu lepas kakak tu blow.. Huhuhu... Tak suka.... Kawan aku cakap macam pon***...... Huhu... Jahat btol!! (Tapi sekarang dah lepas syampu rambut dah kembali ke rupa asal. ^^)

Korang rasa yang mana lagi sesuai? Mana tau nanti bila rambut aku dah panjang, aku terfikir nak buat apa-apa kat rambut aku ke... Hahaha.. Harapan... Aku tak pernah colour rambut, perm ke, rebond ke... Tamo.. Tamo....

Ok-lah, nak tutup mata jep. Rehatkan kepala.... Have a nice day people! (:

1 comment:

  1. smpat je ang nie update ea.... hehehehe
    rest lh kot ea pon... nt pnt,mcm mne nk g amik lesen ang tue... hehehe
    pergghhhhh!!!!
    gler kentang taw u punye mggu dpan.... padat ea....
    xpe3.... wat ape yg ptot dulu k...
    yg pntg jgn gler...
    btw... lawa rmbot...

    ReplyDelete

kuman komen (: