May 05, 2011

Lamanya Dah Tak Balik Rumah. Hmm..

Again... I'm talking about how homesick am I... Hmmm....

Belum ada rezeki lagi untuk aku balik rumah. Sedihlah.... Nak wat macam mana. Rindu, nangis.... Hmm... Bila nak dapat balik ni. I really miss my mom... Rindu Boy, rindu Sapiq... :'(

Rindu sangat-sangat...... :'(



Rindu masa ni.. Shopping barang dapur masa raya pertama lepas balik dari kampung sebelah arwah abah.. Hehehehee...

Mak... I miss u............................ :'(


Sapiq, adik yang boleh buat apa-apa je sama-sama..... I miss him a lot! :(


Boy, adik yang sangat noty and sangat manja dengan aku. IMY adik! :'(

Tadi Boy text aku, tanya bila aku balik.. Then aku macam tak tahu nak jawab macam mana sebab dah banyak kali Boy tanya aku bila aku nak balik rumah... Sampaikan hari mak cerita kat aku, Boy cakap ceni,

"Mak, nati kalau kakak balik time Boy ada kat asrama, mak bawaklah kakak gi asrama Boy tau.."

Kalau korang, apa yang korang rasa? Aku macam sedih giler.... Tadi dia tanya aku bila balik. Then aku cakap aku tak tahu lah balik bila, lambat lagi.. Lepas tu Boy cakap,

"Ingatkan, kalau kakak balik Sabtu ni, Ahad kakak ajaklah mak datang asrama Boy. Kan ahad ni Hari Ibu..."

Hmm.. Aku tak tahu nak cakap apa... I just can say sorry..... Hmmm....

:'(

7 comments:

  1. sedihnyeeee i baca entry u nie....
    i'm sory...
    kalo i ada dkat tempat u pun,tentu i sedih gile2....
    sabar ye u... tentu ada hikmah semua ni...
    tabahkan hati k...
    i doakan u akan dapt jumpa family tersayang u...
    smile taw...

    ReplyDelete
  2. Uhu sedihnya you :( if i jd you, msti i tak kuat nk jauh dgn family. apa2 pn you kena kuatkan smngat ye. nt cuti dpt la you balik tgok family kn ;)

    ReplyDelete
  3. alololo.. sedihnya.. nanti balik hilanglah rindu ko tu

    ReplyDelete
  4. @heeradonna (: I dah biasa jauh sbb dr f1 i skola asrama.. Tp dah lame xblk, pas2 jauh sgt, mmg rs cdey sgt.. Huhuhu

    ReplyDelete
  5. nice... weldan dear... :)
    u r very great gurl...
    keep it up!
    [:-)
    wateva happen.. always remmbr n pray for them ea...

    ReplyDelete

kuman komen (: