May 10, 2011

Kenangan Bersama

Hai hoiii... Hehehee..... Lama dah ke ek aku tak update? Haaa, sorry.. ;P

Semalam sepanjang hari macam tak tahu nak buat apa. Bangun tidur pun lambat. Teruk betul. Mak aku dah call dari pagi tak berangkat-angkat. Manalah anak dia ni pergi. Mak aku dah risau dah padahal aku tak bangun lagi. Hahahaa.. Bila angkat kelentong cakap tadi kat dalam toilet. Berak..... Hahaha

Lepas tu mak cakap, nampak sangat baru bangun. Mak dah call dari pukul 8 pagi tadi... Kantoi! ;P Sorrylah mak.. Malam tidur lambat, online.. Hahaha...

Bila dah tengah hari, perut dah lapar. Nak gi lunch tapi tak tahu nak ajak siapa. Inche Kesayangan tengah study sebab hari ni dia ada paper. Aku dah merdeka dari minggu lepas dahh.. Hahahaa.. ^^

Post kat fb, tengok Isz komen tanya nak makan mana. Hihi... Aku pun ajak dia keluar jalan-jalan plus lunch sekali. (Lunch la sangat. Dekat pukul 4 baru nak lunch. Teruk.. Teruk...) Then kitorang pi lunch kat The Chicken Rice Shop kat BP Mall..

Isz makan mixed vege kot.. Rasa dia pedas masam. Isz suka ni, aku tak suka.

Yang ni aku punya. (:

Then jalan-jalan, pusing-pusing... Keluar BP Mall pi Square 1 plak.. Karoke... Gilo! Best kot! Hahahaa.. Karok dengan Isz best giler. Karok rasa macam gi Gig plak. Lompat-lompat dalam bilik karoke. Hahaa.... Teringat masa semester 1 kitorang pi Gig Elevate sama-sama dengan Eka, Farish, Apit.. Rindu, rindu! Masa tu first time aku jumpa diorang tapi dah boleh ngam terus. ^^


Ni kitorang dengan vokalis band Pure Vibration.

Tengok Isz (pakai baju hijau) dulu, sekarang macam yang kat nasi ayam tu. Dah kurus kan? Cantik kakak saya... ^^



Tengok dekat leher Farish ada gambar gitar. Kitorang boleh pilih nak gambar apa n nak tatu kat mana. Ni bukan permenant taw. Spray je. ^^

Apit dengan Naza The Times.

Band Pure Vibration. Lagu diorang best! Ala-ala Bob Marley. (:

Malam makan Big Apple, then balik... ^^

Sekarang Farish dengan Iz dah jadi bf-gf daa... Hihihihi.....

1 comment:

kuman komen (: