May 14, 2011

Babai Malaysia??

Yup!! Babai Malaysia for a week... Hihihi... Seminggu je pun. Tomorrow I'm going to Cambodia. Atas urusan apa??

Aku kan join Kor Suksis. Kitorang ada khidmat masyarakat kat sana. Dekat perkampungan orang Champa, dekat Pnom Penh. And ada buat lawatan jugak kat universiti kat sana. Aku memang tak pernah gi luar daripada Malaysia melainkan Thailand (tu pun da lama sangat dah) so macam mana nanti kat sana.... We will see..

Nanti balik sini Jumaat depan, kalau ada masa aku update dalam ni. Sebab Isnin tu aku dah start LI. Mungkin susah nak online. Tak tahu lagi, tengoklah nanti macam mana.

Haa, jangan rindu aku keyh! Hahahaa... (Harapan la ada orang nak rindu.. ;P)



Tata!!

2 comments:

  1. i nak taw pape dri sana... hihihih
    pape pon tke cre... i nk mcm mne u pergi,mcm tue gak u blik k.... ;=)
    ofcos ad yg rindu... hahahaha

    ReplyDelete

kuman komen (: