October 11, 2010

Quick Update!

Hi readers! (:
Hari tu ada orang tanya aku kenapa dah lama tak update blog? Hahahaa.. Sorrylah dear. Memang sangat banyak cerita nak share dengan korang tapi sekarang tersangatlah busy yang melampau kononnya. Hahahaaa....

Dekat UTHM sekarang ada majlis konvokesyen and aku terlibat sebagai AJK Gerai dan Pameran. Kerja aku?? Jalan-jalan jadi tourist guide. Hahaha!! Weekend ni terasa macam panjang sebab sepanjang hari aku terlibat dengan macam-macam aktiviti. Dengan kerja AJK yang balik malam, Majlis Sepetang Bersama Mantan KPN lagi.. Memang penat tapi aku sangat seronok! Sekarang ni aku rasa macam happy je kot sebab aku dapat tumpukan masa untuk diri aku sendiri. Dapat buat apa yang aku nak, dapat isi masa aku dengan benda-benda yang berfaedah la kan..

Aku nak upload gambar pun rasa macam malas ni. Ini kira macam quick update lah kan. Aku nak g mandi ni. Malam ni pukul 8:15pm aku kena bertugas. Huhuuu... Caucincau... ^^


No comments:

Post a Comment

kuman komen (: