October 28, 2010

Mangsa Pil Merah Jambu.

Morning readers!

Tadi pagi bangun tidur lambat, kelas pukul 8:30am. Kerja sekolah tak siap lagi. Kepala rasa macam berat je nak bangun sebab pening. Lepas Along habis mandi, aku pulak mandi. Lepas tu kocoh-kocoh buat kerja sampai siap. Nasib baik salin je. Kitorang duduk rumah sewa tapi tak ada kereta atau motor ataupun basikal untuk ke kelas. Huhu.. End up, aku dengan Along and Azza tak gi kelas sebab dah lambat sangat. Nak tunggu bus confirm sejam lepas tu baru sampai kelas. Assignment kirim kat Shasha tolong hantarkan. Hehehe.. ;P

Ni dah duduk rumah bukan reti nak study, online je dari tadi. Hehehe... Aku sesema teruklah. Hari tu 1 of my friends, Kong, dah bagi ubat sesema tapi ubat ni macam lain macam je.


Aku memang sesema tak berhenti. Maksudnya aku kena ulang-alik toilet lebih dari 10x and tisu pun aku guna sangatlah banyak. Bersin tak payah cakaplah.. Sampai tak larat aku. Huhuu.. Tengoklah nanti, mesti mengelupas nanti hidung aku sebab banyak sangat guna tisu. Waaa..... Aku rasa aku kena g bersenam laa.. Jogging ke, jalan-jalan ke... Window shopping ke.. Tu pun dikira bersenam gak kan? Hihihi.. :P

Tapi hidung yang asyik meleleh je ni buat aku tak ada mood nak keluar walaupun g makan. Aku sebenarnya susah nak kena demam atau sesema tapi bila dah kena, memang lambat nak baik and teruk. Aku masa sekolah dulu pernah sesema 3 bulan tak baik-baik. Harap-harap sesema kali ni janganlah sampai macam tu. Aku nak final exam dah and lepas final ada latihan intensif Suksis pulak. Huhu..

Doakan aku cepat baik ekk... :)

"Bersabarlah dalam menghadapi penyakit. Sesungguhnya penyakit itu penghapus dosa."

No comments:

Post a Comment

kuman komen (: